کد خبر : 1982814 | 06 آذر 1402 ساعت 13:24 | 14K بازدید | 10 دیدگاه

باخت سنگین جریمه نداشت: تهدید الکی بود!

تهدید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، به لغو تعطیلی یک روزه بازیکنان تیمش عملی نشد.

باخت سنگین جریمه نداشت: تهدید الکی بود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این هفته یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌هایش از ابتدای فصل 24-2023 را ارائه کرد و با دریافت چهار گل از نیوکسل برابر این تیم شکست خورد. 

این شکست تلخ عصبانیت پوچتینو را به همراه داشت و او پس از پایان این دیدار با انتقاد از عملکرد تیمش در برابر ستاره‌های نیوکسل مدعی شد که احتمال دارد تعطیلی یک روزه بازیکنان چلسی پس از این باخت را لغو کند. 

اما این اتفاق رخ نداد و ستاره‌های این تیم با انتشار تصاویری نشان دادند که بیشترین استفاده را از این تعطیلی یک روزه بردند تا به کارهای مورد علاقه‌شان برسند. 

1958502

میخایلو مودریک یکی از این ستاره‌ها بود که با انتشار ویدیویی از داخل هلیکوپتر به دنبال کنندگانش اعلام کرد که راهی سفری یک روزه و موقت در این تعطیلات شده است تا خستگی‌اش را به این شکل پشت سر بگذارد. 

این در حالی است که نیکلاس جکسون هم از این فرصت استفاده کرد تا سفری کوتاه به اسپانیا داشته باشد و با هم تیمی‌های سابقش در ویارئال دیدار کند و خیلی زود بار دیگر به انگلیس برگردد تا در تمرینات امروز چلسی حاضر باشد. 

چلسی در حال حاضر با کسب تنها 16 امتیاز از 13 بازی در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و نتوانست انتظاراتی که در ابتدای فصل از این تیم می‌رفت را برآورده کند. 

دیدگاه‌ها