کد خبر : 1982816 | 06 آذر 1402 ساعت 13:39 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

انصاری‌فرد، جانشین بهترین بازیکن لیگ قبرس

کریم انصاری‌فرد این شانس را دارد تا در ترکیب اومونیا جایگاه ثابتی پیدا کند.

انصاری‌فرد، جانشین بهترین بازیکن لیگ قبرس

به گزارش "ورزش سه"، در دوازدهمین هفته از لیگ قبرس شب گذشته اومونیا نیکوزیا مدافع عنوان قهرمانی و تیم فعلی کریم انصاری‌فرد در برابر اتینکوس قرار گرفت که این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر یک اومونیا همراه شد و کریم انصاری‌فرد، لژیونر ملی پوش و 33 ساله این تیم، یکی از چهار گل تیمش را به ثبت رساند.

اومونیا در حال حاضر با 23 امتیاز در رده پنجم ایستاده اما لیگ قبرس اکنون پافوس، آپوئل و آریس لیماسول را به عنوان صدرنشین با 26 امتیاز بالاتر از همه می‌بیند و پس از آن آنورتوسیس با 24 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته تا مسابقات لیگ این کشور در شرایط بسیار حساسی قرار داشته باشد.

1959210

در این بین اومونیا که با کریم انصاری‌فرد در فکر دفاع از قهرمانی خودش است اما آن‌ها به تازگی با یک خبر تلخ مواجه شده‌اند، چرا که آندرونیکوس کاکولیس، مهاجم 22 ساله‌ای که از ابتدای فصل 6 گل و 4 پاس گل ثبت کرده و بهترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود، دچار مصدومیت شده و گمانه‌زنی‌ها بر این است که او سه تا چهار هفته نتواند تیمش را همراهی کند.

البته این اتفاق برای هواداران نیکوزیا جای نگرانی ندارد، چرا که انصاری‌فرد اکنون اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی این بازیکن مصدوم است و گل دیشب کریم، که دومین گل او در این فصل بود، نوید این را می‌دهد که اومونیا با داشتن بهترین خط حمله لیگ، دچار تزلزل نخواهد شد.

دیدگاه‌ها