کد خبر : 1982818 | 06 آذر 1402 ساعت 13:41 | 6.6K بازدید | 9 دیدگاه

دل‌پیرو: اینتر از تساوی ۱-۱ راضی‌تر از یووه است

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره یوونتوس، معتقد است که اینتر از تساوی ۱-۱ در بازی بزرگ هفته سری A خوشحال‌تر از یوونتوس است.

دل‌پیرو: اینتر از تساوی ۱-۱ راضی‌تر از یووه است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس در بازی حساس این هفته سری A به تساوی یک-یک رضایت دادند. تک گل میزبان را دوشان ولاهوویچ و گل اینتر را هم لائوتارو مارتینز به ثمر رساند. آلساندو دل‌پیرو پس بازی نظراتش درباره این دیدار را ارائه داد.

او در مصاحبه با توتو اسپورت گفت: «فکر می‌کنم بیشتر از این نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم. نیمه اول از نظر فیزیکی فشرده بود و در نهایت، به نظرم اینتر از نتیجه ۱-۱ خوشحال‌تر از یوونتوس بود گرچه هیچ‌کدام از تیم‌ها تمایلی برای حمله و ریسک نداشتند. با این حال، آن‌ها ثابت کردند که مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

1959212

یوونتوس در جایگاهی است که مستحق آن است. این تیم برای رقابت برای قهرمانی ساخته شده است. یوونتوس و اینتر باثبات‌ترین تیم‌های این فصل بوده‌اند و این احساس را به ما داده‌اند که می‌توانند تا آخر فصل به همین شکل ادامه دهند. ناپولی و میلان مشکلاتی داشته‌اند، اما آن‌ها هم می‌توانند به کورس قهرمانی برگردند. اینتر می‌داند که تیم بزرگی است و وقتی بخواهد خوب و جذاب بازی می‌کند.»

گل اول یوونتوس در این بازی روی همکاری کیه‌زا و ولاهوویچ به ثمر رسید. دل‌پیرو این دو را بهترین بازیکنان بازی دیشب دانست و درباره این دو بازیکن نظرش را گفت.

«کیه‌زا در این بازی سرنوشت‌ساز شد. چند مهاجم قادر به انجام این کار هستند؟ ولاهوویچ هم عالی بازی کرد. او توانایی گلزنی در هر شرایطی را دارد. من می‌خواهم یادآوری کنم که وقتی برای باشگاهی مانند یوونتوس بازی می‌کنید، تنش زیادی وجود خواهد داشت و در شرایطی سخت قرار خواهید گرفت. او برای مدتی گل نزده بود و این گل به او کمک کرد روحیه‌اش را بهتر کند.»

دیدگاه‌ها