کد خبر : 1982822 | 06 آذر 1402 ساعت 14:05 | 11.9K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

اوج تنش: بارسای زخم‌خورده به پورتو رسید

بارسلونا شرایط خوبی ندارد و پس از ناکامی برابر رایو در بازی اخیر لالیگا و شکست از شاختار در آخرین بازی لیگ قهرمانان، شرایطی پرتنش دارد.

اوج تنش: بارسای زخم‌خورده به پورتو رسید

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از تساوی برابر رایو به صراحت گفت که اگر امسال جام می‌خواهند، باید بسیار بهتر از این‌ها کار کنند و این مستقیما به ذهنیت بازیکنان مربوط است. 

ژاوی خطر را حس کرده و حالا تیمش سه بازی حساس را پیش‌رو دارد. اولی فردا برابر پورتو در لیگ قهرمانان و سپس دو بازی برابر دو رقیب مستقیم در لالیگا یعنی اتلتیکو و خیرونا. جالب اینکه هر سه بازی نیز خانگی هستند.

1959213

قبل از لالیگا بارسا باید تکلیف صعودش در لیگ قهرمانان را روشن کند. حریف پورتو است که در امتیاز 9 برابرند اما بارسا بازی رفت را در زمین حریف برنده شده که خودش یک مزیت است.

بارسا برای صعود چه باید بکند؟ طبعا پیروزی در بازی فردا بارسا را به یک‌هشتم نهایی خواهد فرستاد. بارسا به احتمال فراوان در این صورت صدرنشین نیز صعود می‌کند. در صورت تساوی بازهم شانس بارسا برای صعود بالا خواهد بود و یک برد در بازی پایانی برابر آنتورپ، راهیابی به دور بعد را قطعی می‌کند ولی شکست همه چیز را به بازی‌های هفته پایانی موکول خواهد کرد. نبرد بارسا برابر آنتورپ و رویارویی مستقیم پورتو و شاختار.

1958418

بارسا در شرایطی پرتنش به این بازی رسیده و موندودپورتیوو نوشته که در آستانه رویارویی با پورتو، همه چیز در اوج حساسیت و تنش قرار دارد. 

بارسا پس از این بازی، باید اتلتیکو و خیرونا را ببرد تا به اوضاعش در لالیگا سر و سامان بدهد. در غیر این صورت رقبا فرار بزرگ را شروع خواهند کرد.

دیدگاه‌ها