کد خبر : 1982844 | 06 آذر 1402 ساعت 15:33 | 13K بازدید | 9 دیدگاه

فردا باید باید پورتو را ببریم

کانسلو: در بارسلونا بیشتر از سیتی انگیزه دارم

ژوائو کانسلو تاکید کرد که بازی فردا برابر پورتو مثل یک فینال است و گفت که در بارسلونا شور و شوق بیشتری نسبت به سیتی دارد.

کانسلو: در بارسلونا بیشتر از سیتی انگیزه دارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در یک بازی حساس از دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان پورتو است و به یک برد نیاز دارد تا صعودش به یک‌هشتم نهایی را قطعی کند. 

شرایط بارسا در هفته‌های اخیر چندان خوب نبوده و به‌خصوص شکست برابر شاختار در بازی قبلی لیگ قهرمانان اوضاع بارسا را تغییر داد. بارسا اگر آن بازی را می‌برد، امروز دغدغه صعود نداشت.

1959242

ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی، در نشست خبری این بازی و در مورد اهمیت آن گفت: «این بازی شبیه یک فینال است. ما می‌دانیم که تا چه اندازه بازی فردا برای ما به عنوان یک تیم و برای باشگاه مهم است. مقابل شاختار می‌توانستیم صعود کنیم ولی متاسفانه باختیم. ماه سختی در پیش است و باید این یک فینال را ببریم.»

کانسلو در مورد وضعیت بارسا گفت: «در چند بازی اخیر ما آن‌طور که می‌خواستیم بازی نکرده‌ایم، اما مقابل رایو احساس بهتری داشتیم. ما باید پیشرفت کنیم. ما بازیکنان مهمی مانند فرانکی دی‌یونگ را داریم که از مصدومیت برگشته و به ما کمک زیادی خواهد کرد. بعد از توقف برابر رایو و سه روز بعد فرصت داریم تا یک بازی خوب برای جلب اعتماد هواداران انجام دهیم».

1945446

انتقادات زیاد از بارسا: «این روی من تاثیری ندارد چون من الان باتجربه‌تر هستم. تیم جوانی داریم و طبیعی است که انتقادات روی برخی بازیکنان ما تاثیر منفی بگذارد. بارسلونا باشگاه بزرگی است و شما باید بدانید که چگونه با فشار مقابله کنید.»

فضای عصبی و پرتنش بارسا: «لحظاتی در این فصل بوده‌اند که ما آنقدرها خوب نبوده‌ایم. در ابتدای ورودم به بارسا بهتر کار می‌کردیم ولی حالا هر سه روز فرصت داریم تا نشان دهیم تیم چه توانایی‌هایی دارد. ما تیم بسیار جوان اما با کیفیتی داریم. شرایط تیم در مجموع خوب است.»

رویارویی با په‌په: «او بازیکن بزرگی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. په‌په یکی از کاپیتان‌های تیم ملی است. ما تلاش می‌کنیم تا به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم. ما به این بازی به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم.»

کانسلو در مورد پورتو گفت: «آن‌ها مربی ‌ای دارند که ایده‌های تهاجمی دارد و تیمش هجومی است. مطمئنم که بازی سختی خواهد شد.»

1958434

کانسلو در مورد وضعیت خودش گفت: «خوب شروع کردم و حالا هم بد نیستم. در مجموع روزهای خوبی برای بارسا نیستند. ما باید صد درصد باشیم چون بارسلونا باشگاهی است که برای همه جام‌ها باید بجنگد.»

تفاوت بارسا و سیتی: «همه مربیان راه‌های متفاوتی برای تفسیر یک بازی دارند. من از پپ سپاس‌گزارم، او از من بازیکن بهتری ساخت. همچنین از ژاوی که به لطف او اکنون در یک باشگاه بزرگ هستم. در بارسا انگیزه بیشتری دارم زیرا تیمی است که همیشه رویای حضور در آن را داشتم و می‌خواهم با آن همه جام‌ها را ببرم.»

دیدگاه‌ها