کد خبر : 1982834 | 06 آذر 1402 ساعت 14:51 | 24.9K بازدید | 13 دیدگاه

نیوکسل بهترین فرصت

زمان آتش‌بازی ستاره فراموش‌شده PSG رسید

فابین روئیز فردا برابر نیوکسل بهترین فرصت را دارد تا به انریکه ثابت کند سزاوار اعتماد بیشتر از جانب او است.

زمان آتش‌بازی ستاره فراموش‌شده PSG رسید

به گزارش "ورزش سه"، در عرض چند ماه، فابین روئیز از یک بازیکن فراموش شده توسط هواداران ‌پاری‌سن‌ژرمن به بازیکن مهمی در خط هافبک تبدیل شده است و در غیاب وارن زایر امری این فرصت را دارد تا گامی رو به جلو بردارد.

این بازیکن 27 ساله اسپانیایی در پایان فصل گذشته در فهرست فروش قرار گرفت چرا که نتوانسته بود مطابق انتظارات کار کند. زیر نظر گالیته، ستاره اسپانیایی درخشش لازم را نداشت.

1959231

حتی آمدن لوئیس انریکه به پی اس جی هم به نظر نمی‌رسید چیزی را نفع روئیز تغییر دهد چرا که او زمانی که انریکه مربی اسپانیا بود، به ندرت دعوت می‌شد و جایی در فهرست لاروخا برای یورو 2020 و جام جهانی نداشت.

فصل جاری برای فابین خوب شروع نشد ولی هفته به هفته شرایط بهتر شد و او حالا 12 بازی در لیگ یک فرانسه و دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده، یک گل زده و دو پاس گل نیز داده است. در 6 بازی نیز او کار را از ابتدا شروع کرده است.

عملکرد او در جمعه گذشته مقابل موناکو مورد تحسین تمام رسانه‌های فرانسوی قرار گرفت و آن‌ها این را بهترین بازی روئیز از زمان پیوستنش به پی اس جی عنوان کردند.

جدایی مارکو وراتی از پی اس جی و غیبت طولانی مدت زایر امری به دلیل مصدومیت (تا پایان سال) یک پنجره جدید را به روی فابین باز کرده و او فردا در بازی حساس مقابل نیوکسل کار را از ابتدا شروع خواهد کرد. این بهترین فرصت برای او خواهد بود تا ثابت کند مهره‌ای ارزشمند است و سزاوار اعتماد بیشتر.

دیدگاه‌ها