کد خبر : 1982835 | 06 آذر 1402 ساعت 14:42 | 27.7K بازدید | 41 دیدگاه

النصر 6 بازی در 17 روز!

برنامه کاملا متفاوت حریف عربستانی با پرسپولیس

برنامه بازی‌های النصر برخلاف پرسپولیس کاملا فشرده است و به‌خاطر همین مسئله کاسترو سرمربی پرتغالی این تیم باید از سیستم چرخشی در بازی‌های تیمش استفاده کند.

برنامه کاملا متفاوت حریف عربستانی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات احتمالی ترکیب النصر برای بازی با پرسپولیس به‌خاطر فشردگی دیدارهای این تیم می‌تواند توجیه منطقی وعقلانی داشته باشد. برنامه فشرده النصر که تقریبا هر سه روز به میدان می‌رود باعث شده این تیم مثل تیم‌های بزرگ اروپایی از سیستم چرخشی برای ارنج بازیکنانش استفاده کند.

برخلاف پرسپولیس که بعد از بازی 21 آبان مقابل سپاهان در اصفهان تا امروز 6 آذر 14 روز بازی نکرده و بعد از بازی با النصرهم 8 روز تا دیدار با الدحیل زمان دارد اما زردهای ریاض باید در 17 روز شش بار به میدان بروند.

النصر جمعه شب مقابل الاخدود در لیگ عربستان بازی کرد و حالا سه شب بعد باید مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. این تیم جمعه شب و به فاصله چهار روز باید در یک بازی فینال گونه مقابل الهلال در لیگ عربستان به میدان برود.

چهار روز بعد از این دیدار حساس یعنی سه‌شنبه آینده آن‌ها باید در تاجیکستان مقابل استقلال دوشنبه به میدان بروند. این برنامه فشرده همچنان ادامه خواهد داشت و شاگردان لوئیس کاسترو باید سه روز بعد از بازی در تاجیکستان دوباره در لیگ داخلی و تنها سه روز بعد مقابل الریاض به میدان بروند. همچنین با در نظر گرفتن دیدار مقابل الشباب در جام حذفی عربستان که دوباره سه روز بعد برگزار خواهد شد آن‌ها باید در 17 روز شش مسابقه رسمی برگزار کنند که این اتفاق هم به نیروی انسانی کامل و هم به تجهیزات ریکاوری فوق‌العاده‌ای نیازمند است.

دیدگاه‌ها