کد خبر : 1982850 | 06 آذر 1402 ساعت 16:22 | 17.5K بازدید | 8 دیدگاه

سورپرایز 20 ساله ایگناسیو برای تحول(عکس)

سرمربی اسپانیایی فولاد از یک مدافع جوان در دیدار مقابل فولاد استفاده کرد.

سورپرایز 20 ساله ایگناسیو برای تحول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از حضور ایگناسیو مارتینز دچار شوک مثبتی شد و در دو مسابقه پیاپی دو پیروزی به‌دست آورد و حالا که ۶ هفته از همکاری با این سرمربی اسپانیایی می‌گذرد، توانسته 9 امتیاز کسب کند، اما جدا از این بحث، او در کنار مباحث فنی توجه ویژه‌ای هم به استفاده از جوانان دارد.

محمد خادمی که یکی از محصولات آکادمی باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود و در ابتدای فصل هم یک‌بار در هفته سوم به کار گرفته شده بود، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک با نظر ایگناسیو مارتینز ۸۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در دیدار حساس اخیرشان در تبریز مقابل تراکتور هم در ترکیب اولیه قرار گرفته بود.

1959252

در شرایطی که فولاد خوزستان در برخی پست‌ها به شدت با کمبود بازیکن مواجه است، ایگناسیو مارتینز تصمیم گرفت به بازیکنان جوان و آکادمی نگاه جدی‌تر داشته باشد و در جدال مقابل تراکتور از محمد خادمی در سمت چپ خط دفاعی بهره ببرد.

محمد خادمی در شرایطی شانس بازی در ترکیب اولیه فولاد را برای نخستین‌بار مقابل تراکتور به‌دست آورد که سرخ‌پوشان تبریزی در آن سمت زمین مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی را در اختیار داشتند و به دنبال حمله از آن سمت بود که البته این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها