کد خبر : 1982858 | 06 آذر 1402 ساعت 16:45 | 9.8K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره جوان سپاهان برابر حریف موردعلاقه

سپاهان در شرایطی امروز مقابل نیروی هوایی قرار خواهد گرفت که امیدوار است در این بازی با کسب نتیجه مطلوب شانس صعود خود را همچنان حفظ کند.

ستاره جوان سپاهان برابر حریف موردعلاقه

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان همچنان به عنوان تیم دوم شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دارد و برای رسیدن به این هدف و دست‌یابی به شرایط بهتر، نیازمند کسب نتیجه در جدال امروز خود مقابل نیروی هوایی عراق است.

شاگردان ژوزه مورایس که در بازی قبلی خود در استادیوم آزادی جشنواره گل به راه انداخته بودند، در شرایطی برابر نماینده عراق قرار خواهند گرفت که فرصت رسیدن به سه امتیاز را در بازی رفت برابر این حریف از دست دادند و در نهایت با تساوی دو – دو کار را به پایان رساندند.

در آن بازی محمد قربانی مهره تاثیرگذار و مورداعتماد ژوزه مورایس زننده یکی از گل‌های تیمش بود. گلی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان بین گزینه‌های برترین گل هفته نیز قرار گرفت.

قربانی که در این فصل از لیگ قهرمانان موفق به ثبت دو گل برای طلایی‌پوشان شده، امیدوار است خاطره شیرین گلزنی مقابل نیروی هوایی عراق را بار دیگر و این‌بار در استادیوم آزادی تکرار کند و سهم بزرگی در رسیدن تیمش به شانس صعود به مرحله بعدی این رقابت‌‎ها ایفا کند.

بازیکن جوان سپاهان که به واسطه نمایش موفق در این فصل جواز حضور در اردوی تیم ملی را نیز توسط امیر قلعه‌نویی به‌دست آورده بود، باید دید در فرصت کوتاه باقی‌مانده قادر خواهد بود با تداوم عملکردی مناسب، شانس رسیدن به رویای بزرگ خود را تکمیل کند یا خیر. مورایس با توجه به اعتمادی که به این مهره جوان تیمش دارد، در جریان بازی فرصت تغییر پست در فاز دفاعی و میانی را نیز به وی داده و او توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

دیدگاه‌ها