کد خبر : 1982866 | 06 آذر 1402 ساعت 17:02 | 16.1K بازدید | 10 دیدگاه

جای این سرمربی بالای جدول بود! (عکس)

سرمربی آلومینیوم از اشتباهات داوری علیه تیمش کلافه شده است.

جای این سرمربی بالای جدول بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر ۱۴ امتیاز کسب کرده و نمایش خوبی از نظر تاکتیکی و فنی ارائه داده، اما بدون شک اگر مسائل داوری برای تیم تحت هدایت سید مجتبی حسینی اتفاق نمی‌افتاد، او حالا جایگاه بالاتری داشت و شرایط بهتری برای آینده تیمش رقم می‌زد.

مجتبی حسینی که در ابتدای فصل چالش جدی با خروج ۱۴ بازیکن بزرگسال از آلومینیوم اراک داشت، توانست یک تیم باکیفیت را وارد لیگ برتر کند و حالا هم فاصله زیادی با تیم‌های بالانشین ندارد، اما مشکل اصلی‌ای که به‌شدت او را اذیت کرده و البته کارشناسان داوری هم آن را تأیید می‌کنند، اتفاقات داوری برای آنها بوده که نگذاشته نسبت به حق‌شان صاحب امتیاز شوند.

1959267

اگر نگاهی به چهار مسابقه گذشته آلومینیوم اراک مقابل استقلال، ذوب آهن، فولاد خوزستان و پیکان داشته باشیم، متوجه خواهیم شد تا چه اندازه آنها در بحث داوری ضرر کرده‌اند، ولی با این وجود، همچنان جایگاه تیم مجتبی حسینی تک‌رقمی است و آنها امیدوارند با پایان مسائل داوری، بتوانند مزد تلاش و کار تاکتیکی خود را بگیرند.

شاگردان مجتبی حسینی در دیدار مقابل پیکان از نظر فنی با وجود یک بازیکن اخراجی عملکرد بهتری داشتند و اگر گل مردود مهران موسوی توسط کمک داور دوم به تایید می‌رسید، برنده این مسابقه می‌شدند و حداقل دو پله در جدول بالا می‌رفتند که این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها