کد خبر : 1982875 | 06 آذر 1402 ساعت 17:41 | 4.7K بازدید | 8 دیدگاه

مظاهری: فشار روانی را از روی ما کم کنید

دروازه‌بان نساجی از هواداران این تیم می‌خواهد به آنها آرامش بیشتری بدهند.

مظاهری: فشار روانی را از روی ما کم کنید

به گزارش "ورزش سه"، محمدرشید مظاهری در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران مقابل مومبای سیتی هند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی برای قائم‌شهر و باشگاه ما بود. باید این اتفاق را فال نیک بگیریم. می‌دانم که متاسفانه از این رقابت‌ها حذف شدیم، ولی باید مسابقه فردا را جدی بگیریم و تمرین خوبی برای ادامه لیگ برتر داشته باشیم.

ویدئو: 317845

او ادامه داد: باید در بازی فردا همدل باشیم و بهترین عملکرد را ارائه بدهیم. تفاوتی ندارد چه کسی در زمین بازی کند چون در شرایطی هستیم که باید همه به هم کمک کنیم.

دروازه‌بان نساجی اضافه کرد: تنها موضوعی که هست، امیدواری ما به آینده است ولی باید فشار و بار روانی از سوی هواداران نساجی کمتر شود تا بتوانیم در لیگ برتر پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

مظاهری تاکید کرد: از طرف خودم این قول  را می‌دهم که امسال بهترین نتایج را می‌گیریم چون کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم همه چیز مطابق میل ما پیش برود.

او یادآور شد: ما بهترین هواداران ایران را داریم، ولی همه می‌دانند که ما تغییرات زیادی داشتیم و همین مسئله انتظارات را بالا برد؛ در صورتی که باید صبورتر باشیم و هماهنگ‌تر کار کنیم. از طرف خودم قول می‌دهم که می‌خواهیم دل هواداران قائمشهری را شاد کنیم و تلاش زیادی انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها