کد خبر : 1982886 | 06 آذر 1402 ساعت 18:51 | 32.1K بازدید | 19 دیدگاه

الاتحاد با این 11 نفر علیه سپاهان

نفرات آغازکننده برای الاتحاد مقابل آلمالیق ازبکستان معرفی شدند.

الاتحاد با این 11 نفر علیه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد که در دیدار اخیرش در لیگ روشن عربستان با نخستین حضور مارسلو گایاردو روی نیمکت به تساوی یک بر یک مقابل الاتفاق رسید، امشب در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت سرمربی جدیدش به مصاف آلمالیق ازبکستان خواهد رفت و امید زیادی به کسب یک پیروزی دیگر در این رقابت‌ها دارد.

عبدالله المعیوف، حسن کادش، لوئیز فیلیپه، صالح العمری، احمد بامسعود، مهند الشنقیطی، فابینیو، فیصل الغامدی، فیلیپه ژوتا، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما 11 بازیکن منتخب گایاردو هستند که در ترکیب اولیه الاتحاد عربستان مقابل آلمالیق ازبکستان حضور دارند.

سرمربی جدید الاتحاد در مسابقه امشب مقابل آلمالیق ازبکستان 3 تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی در لیگ روشن عربستان به وجود آورده. او مارسلو گروهه، سویلم المنهالی و ایگور کورونادو را از جمع نفرات اصلی خارج کرده و عبدالله المعیوف، صالح العمری و فیلیپه ژوتا را به زمین فرستاده است.

1959307
نکته جالب توجه در لیست الاتحاد، حضور 6 بازیکن در روی نیمکت است، در حالی که شرایط حضور 9 بازیکن هم وجود دارد.

الاتحاد عربستان در صورت کسب پیروزی مقابل آلمالیق ازبکستان 12 امتیازی می‌شود و اگر دیدار تیم‌های هفت امتیازی سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان با تساوی به پایان برسد، صعود سعودی‌ها از مرحله گروهی قطعی خواهد شد.

گفتنی است دیدار تیم‌های آلمالیق ازبکستان و الاتحاد عربستان از ساعت 19:30 امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها