کد خبر : 1982896 | 06 آذر 1402 ساعت 19:41 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

فوران خشم در فرانسه: سنگباران اتوبوس هواداران حریف!

اتوبوس طرفداران برست پس از بازی مون‌پلیه با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفت.

فوران خشم در فرانسه: سنگباران اتوبوس هواداران حریف!

به گزارش "ورزش سه"، اتوبوس هواداران برست پس از بازی مقابل مون‌پلیه در ورزشگاه دولاموسون مورد حمله قرار گرفت.

حدود 60 هوادار برست تماشاگر برتری 3-1 تیم‌شان در بازی خارج از خانه مقابل مون‌پلیه بودند اما هنگام خروج از این شهر مورد حمله قرار گرفتند.

اتوبوس هواداران با اسکورت پلیس وارد بزرگراه شد، اما طرفداران خشمگین مون‌پلیه از روی پلی که از اتوبان می‌گذشت، با پرتاب سنگ شیشه‌های اتوبوس را شکستند.

1959320

با این حال، برخلاف حمله به اتوبوس تیم المپیک لیون در مارسی که در ماه اکتبر رخ داده بود، هیچ آسیب جدی به هیچ یک از طرفداران گزارش نشده است.

پاسکال رابرت، مدیر اجرایی برست، با اطلاع از این خبر به دیدار هواداران تیمش رفت. او درباره این اتفاق گفت: "آنچه اتفاق افتاده بسیار جدی است. وقتی به تاثیر پرتاب سنگ‌ها روی اتوبوس نگاه کنید، به سرعت حجم خشونت را درک می‌کنید. می‌خواهم یک بار دیگر از طرفداران حمایت کنم و متاسفیم که این نوع اتفاقات، که می‌توانست به یک اتفاق تلخ تبدیل شود، همچنان ادامه دارد."

1959322

باشگاه برست هم بیانیه‌ای در این باره صادر کرد و نوشت: "هنگام بازگشت از استادیوم فرانسیس لو هواداران ما با ترس بزرگی مواجه شدند. حدود 10 سنگ به قسمت‌های مختلف اتوبوس برخورد کرد و به دلیل شکسته شدن شیشه‌ها، هواداران مجروح شدند که خوشبختانه به شدت آسیب ندیدند. باشگاه برست این حمله که در عصر یکشنبه رخ داد را به شدت محکوم می‌کند."

1959321

دیدگاه‌ها