کد خبر : 1982910 | 06 آذر 1402 ساعت 20:29 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

میلان بازیکن‌تاریخ‌ساز را از دست نمی‌دهد

باشگاه میلان قصد دارد قرارداد فرانچسکو کاماردا، ستاره آکادمی تیمش را تمدید کند.

میلان بازیکن‌تاریخ‌ساز را از دست نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، این جوان ایتالیایی روز شنبه و در جریان دیدار میلان مقابل فیورنتینا تاریخ‌ساز و در سن 15 سالگی به جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ تبدیل شد. او از آکادمی میلان برای جبران جای خالی مهاجمان محروم و مصدوم به تیم اصلی فراخوانده شد و در پیروزی خانگی تیمش با نتیجه 1-0 دقایقی بازی کرد.

1959337

او تا 16 سالگی نمی‌تواند قرارداد حرفه‌ای امضا کند و باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا وضعیت او را زیر نظر دارند. گفته می‌شود که میلان در حال پیشرفت در مذاکرات قرارداد با او است تا به محض اینکه به 16 سالگی برسد بتواند آن را امضا کند.

1959338

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که زمان مذاکره نهایی مربوط به یک قرارداد جدید برای 10 مارس تعیین شده است، یک روز پس از 16 سالگی کاماردا. میلان امیدوار است که در همان روز یک قرارداد حرفه‌ای برای کاماردا امضا کند. به احتمال زیاد یک قرارداد سه‌ساله به بازیکن پیشنهاد خواهد شد. میلان نسبت به شرایط او آرام و خوشبین است، به خصوص که کاماردا علاقه‌ای به شنیدن پیشنهادات دیگر یا علاقه احتمالی سایر تیم‌های اروپایی ندارد و معتقد است که میلان بهترین گزینه را برای آینده حرفه‌ای او است و می‌خواهد قدم به قدم با تیمش پیش برود.

دیدگاه‌ها