کد خبر : 1982928 | 06 آذر 1402 ساعت 21:14 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

ترزیچ:

تا میلان را نبریم این صدرنشینی اعتباری ندارد

ادین ترزیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان گفت معتقد است تا زمان قطعی نشدن صعود صدرنشینی در این گروه هیچ اعتباری ندارد و آنها فقط برای برد به میدان می‌روند.

تا میلان را نبریم این صدرنشینی اعتباری ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و میلان در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. دورتموند در این گروه با ۷ امتیاز صدرنشین است و میلان با ۵ امتیاز در رده سوم ایستاده است. ادین ترزیچ، سرمربی زردپوشان، با حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی، دیدگاهش درباره این دیدار را ارائه داد.

بولت سرشاخهغیبت بازیکنان؟
سباستین هالر روز یکشنبه توانست تمرین کند و کریم آدیمی هم روز دوشنبه در آخرین جلسه تمرینی حاضر شد. هر دو در ترکیب تیم حضور دارند. نیکلاس سوله صبح دوشنبه به ما گفت که احساس بیماری دارد و تمرین نکرد. امره‌جان و رامی بنسباینی هم می‌توانند در دفاع بازی کنند و مشکلی از این بابت نداریم.

1959369

بولت سرشاخهشایعات غیبت شلوتربک؟
او سرما خورده است. در آخرین جلسه تمرینی حضور نخواهد داشت و در هتل می‌ماند. برنامه بسیار واضح است. او ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه با ما تمرین خواهد کرد. علائم او بسیار کمتر از باقی بازیکنان است و می‌تواند بازی کند.

بولت سرشاخهنظرتان درباره بازی؟
ما این فرصت را داریم که سه‌شنبه ببریم و به ده امتیاز برسیم. این اتفاق ما را به مرحله حذفی می‌رساند. این مهم است. صدرنشینی کنونی ما در این گروه هیچ اعتباری ندارد. بازی سختی خواهد بود. هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد. ما برای پیروزی مقابل میلان و رفتن به مرحله حذفی آماده می‌شویم.

1959367

بولت سرشاخهتاثیر بازی رفت در این بازی؟
آن بازی را از از این بازی جدا می‌دانم. بازی بسیار فشرده و متعادلی بود. هیچکدام از دو تیم بهترین نمایش‌شان را نشان ندادند. ما از این موضوع ناراضی بودیم و می‌خواهیم با پیروزی در فردا جبران کنیم.

دیدگاه‌ها