کد خبر : 1983265 | 08 آذر 1402 ساعت 07:00 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

رئیس باشگاه میلان:

رسیدن به لیگ قهرمانان کف اهداف ماست!

پائولو اسکارونی، رئیس میلان، اصرار دارد که رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا "حداقل" هدف هر فصل این تیم است.

رسیدن به لیگ قهرمانان کف اهداف ماست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم میلان روزهای پر استرسی را در لیگ قهرمانان سپری می‌کند. این تیم در گروه مرگ، پایین‌تر از دورتموند و پاری سن ژرمن در رتبه سوم قرار دارد و امشب باید برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود، یک پیروزی حیاتی خانگی را مقابل دورتموند بدست آورند. اما اسکارونی معتقد است میلان همیشه باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

اسکارونی به "مدیاست" گفت: "میلان باید همیشه در لیگ قهرمانان باشد، این حداقل هدف ما در هر فصل است. من همیشه برای حضور در این بازی‌ها مضطرب هستم. البته برای همه بازی‌ها مضطرب هستم اما برای این‌ها حتی بیشتر. "

نتیجه‌گیری در بازی امشب مقابل دورتموند؟
"مشکلات مصدومیت زیادی برای ما وجود دارد، افرادی مثل رافائل لیائو، پیر کالولو، سیمون کیاره و نوآ اوکافور، بنابراین ممکن است بازیکنان کم تجربه‌تر به میدان بروند. نمی‌توانم چیز خاصی بگویم، اما می‌دانم که جورجو فورلانی (مدیر اجرایی) روی نقل و انتقالات ژانویه تمرکز کرده است. پایداری مالی‌ای که به دست آورده‌ایم به ما اجازه می‌دهد به دنبال خریدهای خاصی باشیم."

1959973

ساخت استادیوم جدید؟
"متأسفانه، برنامه ریزی در ایتالیا دشوار است. امیدواریم سال آینده ساخت و ساز را آغاز کنیم، بنابراین ورزشگاه برای فصل 2028-29 آماده می‌شود."

اضافه شدن زلاتان ابراهیموویچ به باشگاه؟
"من فکر می‌کنم او امشب در کنار گری کاردیناله (مالک باشگاه) خواهد نشست، زیرا آنها رابطه بسیار خوبی دارند. همه ما منتظریم ببینیم ایبرا برای میلان چه خواهد کرد. من فکر می‌کنم این حضور کنار کاردیناله کمکی به درک این موضوع می‌کند که آینده ابراهیموویچ در میلان است."

دیدگاه‌ها