کد خبر : 1982946 | 06 آذر 1402 ساعت 21:54 | 32K بازدید | 11 دیدگاه

دومین نماینده سعودی‌ها از گروه بالا رفت؛

صعود الاتحاد به لطف 3 امتیاز جنجالی

شاگردان مارسلو گایاردو با پیروزی مقابل آلمالیق ازبکستان صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی کردند.

صعود الاتحاد به لطف 3 امتیاز جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های آلمالیق ازبکستان و الاتحاد عربستان از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در زمین ازبک‌ها مقابل هم قرار گرفتند که برتری سعودی‌ها در این بازی صعودشان را قطعی می‌کرد.

عبدالله المعیوف، حسن کادش، لوئیز فیلیپه، صالح العمری، احمد بامسعود، مهند الشنقیطی، فابینیو، فیصل الغامدی، فیلیپه ژوتا، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما 11 بازیکنی بودند که در ترکیب اولیه الاتحاد مقابل آلمالیق ازبکستان قرار گرفتند و مارسلو گایاردو با بهره‌مندی از این نفرات، امیدوار به کسب نخستین پیروزی با هدایت این تیم بود.

1959402

الاتحاد که بازی را بهتر شروع کرده بود و بازی را کاملا در اختیار داشت، در دقیقه 30 روی پاس بلند فابینیو از میانه زمین به پشت مدافعان آلمالیق و فرار و شوت محکم زمینی عبدالرزاق حمدالله به گل رسید و پیش افتاد.

حملات شاگردان گایاردو پس از این گل دوباره ادامه پیدا کرد و در دقیقه 34 پاس در عرض مهند الشنقیطی در داخل محوطه جریمه را عبدالرزاق حمدالله با یک شوت دیگر به تور دروازه چسباند تا بازی دو بر صفر شود.

آلمالیق در دقیقه 78 توسط مارتین باکیه و فرار این بازیکن پشت مدافعان الاتحاد و شوت زمینی او گل اول را به ثمر رساند، اما تلاش ازبک‌ها برای زدن گل تساوی در حضور هواداران‌شان ثمری نداشت تا در نهایت سعودی‌ها سه امتیاز را بگیرند.

1959400

تیم فوتبال الاتحاد عربستان با کسب پیروزی دو بر یک در زمین آلمالیق ازبکستان 12 امتیازی شد تا جایگاهش در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا را تثبیت کرده و قبل از آخرین جدال مرحله گروهی با سپاهان، صعودش را مثل النصر قطعی کند.

الاتحاد در صورتی که سه امتیاز جنجالی و انضباطی در دیدار مقابل سپاهان را کسب نمی‌کرد، اینقدر زود صعودش قطعی نمی‌شد، ولی رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع آنها شد.

دیدگاه‌ها