کد خبر : 1982955 | 06 آذر 1402 ساعت 22:34 | 46.6K بازدید | 55 دیدگاه

آرتورو ویدال:

از رونالدو کپی نکن، خودت الگو باش!

آرتورو ویدال، بازیکن سابق بارسلونا، به آلخاندرو گارناچو توصیه می‌کند که به جای تقلید از کریستیانو رونالدو شادی گل مخصوص خودش را امتحان کند.

از رونالدو کپی نکن، خودت الگو باش!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، بازیکن سابق بارسلونا، از آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، به دلیل اجرای شادی گل کریستیانو پس از گل دیدنی‌اش مقابل اورتون انتقاد کرد.

در جریان پیروزی 3-0 منچستریونایتد مقابل اورتون گارناچو با یک ضربه قیچی برگردان زیبا دروازه حریف را باز کرد.

ویدئو: 317768

درحالی‌که بسیاری از کارشناسان فوتبال از این گل تمجید کرده‌اند، ویدال اولین کسی است که از گارناچو انتقاد کرد و این سوال را مطرح کرد که چرا وینگر یونایتد مانند کریستیانو رونالدو شادی گل خود را انجام داد.

1959430

ویدال که در توییچ صحبت می‌کرد، از گارناچو خواست به جای تقلید از دیگران، حرکات مخصوص خودش را داشته باشد. او گفت: "تنها چیز بد یا چیزی که من متوجه نشدم این است که چرا او مانند کریستیانو خوشحالی کرد؟ او باید نام خودش را ماندگار کند. او در حال حاضر بازیکن بزرگی است. خوب است که رونالدو الگوی او است، به آن احترام می‌گذارم، اما پس از آن باید نام خودش را ماندگار کند. چگونه می‌خواهید یک شادی گل داشته باشید و آن را ماندگار کنید؟ نمی‌دانم، او باید طور دیگری خوشحالی کند اما این یک گل عالی بود، واقعا یک گل بی‌نظیر بود."

دیدگاه‌ها