کد خبر : 1982968 | 06 آذر 1402 ساعت 23:02 | 53.2K بازدید | 16 دیدگاه

چشم قطری‌ها به پیروزی النصر؛

الدحیل برد و امیدوار به پرسپولیس شد!

شاگردان کریستوفر گالتیه موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان شدند.

الدحیل برد و امیدوار به پرسپولیس شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان که حریفان پرسپولیس ایران هم محسوب می‌شوند، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

الدحیل که در چهار مسابقه گذشته‌اش فقط یک امتیاز به دست آورده و یک شکست داشت، برای زنده نگه داشتن اندک امیدهای شانس صعودش نیازمند به کسب پیروزی در بازی خانگی امشب بود، ولی در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت داد که البته استقلال تاجیکستان یک گل مردود هم به ثمر رساند.

1959454

شروع نیمه دوم برای قطری‌ها توفانی بود و آنها روی ارسال لیهاجی از جناح راست و ضربه سر مایکل اولونگا دروازه استقلال تاجیکستان را باز کردند که داور پس از اعلام VAR عبور توپ از خط را تایید کرد.

در دقیقه 89 دومین گل الدحیل هم کاملا مشابه به ثمر رساند و این بار ارسال اسماعیل محمد از سمت راست زمین را اولونگا با ضربه سر تبدیل به گل کرد که دوباره VAR گل را به تایید رساند تا قطری‌ها برای دومین بار دروازه استقلال دوشنبه را باز کنند.

الدحیل قطر با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان که اولین بردشان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود، 4 امتیازی شدند تا به رده سوم جدول گروه E صعود کنند.

شاگردان گالتیه در صورت تساوی پرسپولیس در بازی امشب مقابل النصر هیچ امیدی به صعود نخواهند داشت و امیدوار به برتری سعودی‌ها هستند تا در بازی آینده خودشان هم بتوانند از سد پرسپولیس عبور کنند.

دیدگاه‌ها