کد خبر : 1982971 | 06 آذر 1402 ساعت 23:14 | 7K بازدید | 13 دیدگاه

پنجمین گل آسیایی فرشاد راحت‌تر از همیشه بود

فرشاد احمدزاده توانست برای پنجمین بار در لیگ قهرمانان آسیا به گل برسد.

پنجمین گل آسیایی فرشاد راحت‌تر از همیشه بود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده یک بار دیگر توانست برای سپاهان گلزنی کند. وینگر سرعتی و موثر زردپوشان اصفهانی در همان دقیقه چهارم بازی در برابر دروازه خالی نیروی هوایی عراق قرار گرفت و کار سختی برای گلزنی نداشت.

ویدئو: 317859

یک پاس اشتباه برای سنگربان نیروی هوایی، با تیزهوشی رامین رضاییان همراه شد و او با اثرگذاری روی توپ، فاصله‌ای تا گلزنی نداشت و در شرایطی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، احمدزاده نیز با یک ضربه، دروازه خالی را باز کرد.

این پنجمین گل فرشاد احمدزاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. او نخستین مرتبه در فصل 2013-2014 توانست در دیدار تراکتور برابر العین برای تبریزی‌ها گلزنی کند. دومین گل او نیز فصل بعد و در بازی با شباب الاهلی امارات بود که تراکتور با تک گل او به پیروزی رسید.

1959464

احمدزاده پس از پیوستن به پرسپولیس، تنها یک بار در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم موفق به گلزنی شد. او در بازی مرحله گروهی برابر الوصل، دروازه تیم اماراتی را باز کرد.

چهارمین گل آسیایی احمدزاده در همین رقابت‌های امسال بود. در جریان پیروزی تاریخی 9 بر صفر سپاهان برابر آلمالیق، فرشاد توانست چراغ اول را روشن کند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

1959465

او امشب و در بازی برابر نیروی هوایی، دومین گلش در لیگ قهرمانان امسال و پنجمین گل آسیایی‌اش برای سه تیم تراکتور، پرسپولیس و سپاهان را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها