کد خبر : 1982989 | 06 آذر 1402 ساعت 23:50 | 21.5K بازدید | 25 دیدگاه

این ضربه، سپاهان را نه نفره کرد

هادی محمدی، واقعا شانس آوردی!

مدافع باتجربه سپاهان که تیمش را با یک حرکت عجیب 9 نفره کرد، شانس آورد که طلایی‌پوشان توانستند برتری خود را حفظ کنند.

هادی محمدی، واقعا شانس آوردی!

به گزارش "ورزش سه"، اگر سپاهان در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل تساوی را از نیروی هوایی عراق دریافت می‌کرد و 3 امتیاز این مسابقه را از دست می‌داد، هادی محمدی هرگز نمی‌توانست خودش را ببخشد و احتمالا یک فضای سنگین در شبکه‌های اجتماعی علیه او ایجاد می‌شد.

مدافع باتجربه طلایی‌پوشان که در گذشته با پیراهن ذوب‌آهن و تراکتور هم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده، در دقایق پایانی دیدار سپاهان و نماینده عراق در یک درگیری با حرکتی عجیب باعث حساسیت داور وسط و اخراج خودش شد؛ موضوعی که سپاهان را نه نفره کرد و 10 دقیقه وقت‌های اضافی را برای طلایی پوشان بسیار پراسترس جلو برد.

ویدئو: 317873

در شرایطی سپاهان از دقیقه 43 با اخراج محمدجواد حسین‌نژاد ده نفره به کار ادامه داده بود، در دقیقه 90 یک درگیری میان بازیکنان دو تیم را شاهد بودیم؛ در این لحظات هادی محمدی مدافع سپاهانی‌ها با علم به این موضوع که تیمش یک یار کمتر دارد و پیروزی یک بر صفر نیز ممکن است هر لحظه از دست برود، ضربه‌ای را با شدت دو دست به بازیکن عراقی وارد کرد که از چشم داور دور نماند و باعث شد کارت قرمز را سریعا به مدافع سپاهان نشان بدهد.

1959490

نه نفره شدن سپاهان در آن لحظات نفس‌گیر آن هم به واسطه یک اقدام غیرحرفه‌ای توسط بازیکنی که چندین سال سابقه بازی در ایران و آسیا را دارد، موضوعی است که برای طرفداران فوتبال قابل هضم نخواهد بود. اگر سپاهان در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت می‌کرد و شانس صعودش کمرنگ می‌شد، محمدی هرگز خودش را نمی‌بخشید و البته که هواداران سپاهان به واسطه این اخراج بی‌مورد بارها او را سرزنش می‌کردند.

1959491

همین حالا که سپاهان برنده شده و هادی محمدی هم آنطور که از تصاویر بعد از سوت پایان مشخص بود، نفس راحتی کشیده نیز انتقادهای زیادی به حرکت این بازیکن باتجربه مطرح است. یکی از همین انتقادها را فرشید طالبی مدافع سابق سپاهان و کارشناس برنامه شب‌های فوتبالی بلافاصله بعد از سوت پایان روی آنتن زنده شبکه ورزش بر زبان آورد و حرکت هادی محمدی را بچگانه خواند!

1959492

هرچه بود هادی محمدی شانس آورد که تیمش نتیجه و 3 امتیاز را از دست نداد؛ او حالا با خیالی آسوده‌تر به کارش در سپاهان ادامه می‌دهد و البته که دیدار آخر تیمش در دور گروهی لیگ قهرمانان با الاتحاد عربستان را از دست داده است.

دیدگاه‌ها