کد خبر : 1983036 | 07 آذر 1402 ساعت 01:56 | 79.7K بازدید | 44 دیدگاه

گزارش ویژه AS از سرمربی تراکتور

باشگاه مشهور اسپانیایی در پی اغوای خمس

پاکو خمس، سرمربی تراکتور، ممکن است این باشگاه را به مقصد دپورتیوو لاکرونیا ترک کند!

باشگاه مشهور اسپانیایی در پی اغوای خمس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تبریزی‌ها با وجود نارضایتی از برخی نتایج همچنان نام سرمربی اسپانیایی را فریاد می‌زنند، اما روزنامه مشهور اسپانیایی از پیشنهاد باشگاه معروف دپورتیوو لاکرونیا به پاکو خمس خبر داده است. لاکرونیا از موفق‌ترین باشگاه‌های اسپانیا در دو دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ است و ستاره‌های مشهوری را در جمع نفراتش داشته است.

این باشگاه اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. به نظر می‌رسد که اگر برای تغییر شرایط دست به کار نشوند، این فصل نیز برای آنها به هدر خواهد رفت.

آنها علی‌رغم داشتن گران‌ترین تیم در بین تیم‌های لیگ دسته سوم اسپانیا، با ۱۹ امتیاز از ۱۴ بازی در رده یازدهم قرار گرفته‌اند و هفته به هفته از بالای جدول و رتبه لازم برای صعود به رده بالاتر دورتر می‌شوند.

طبق گزارش AS، در این بین، نام پاکو خمس، سرمربی فعلی باشگاه تراکتور ایران، در بین مدعیان اصلی برای هدایت این تیم در ادامه فصل دیده می‌شود. او پیش از این هم گزینه سرمربی‌گری این تیم بود، اما انتخاب نشد تا سرانجام به مربی‌گری در ایران برسد.

1959584

اکنون که شایعات انتخاب او به عنوان سرمربی لاکرونیا منتشر شده است، خبری آمده است که خود خمس نیز در صورتی که پیشنهادی رسمی برای او ارسال شود، مایل به قبول این شغل است.

این مربی تا سال ۲۰۲۶ با تراکتور قرارداد دارد و یکی از پردرآمدترین مربیان اسپانیایی حال حاضر جهان است. او حاضر است پول را رها کند و به کمک دپورتیوو برود، فقط به شرطی که باشگاه به پروژه او اعتماد کند و به او زمان بدهد تا بتواند لاکرونیا را به دسته‌های بالاتر ببرد.

1959583

خمس از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ در این باشگاه بازی کرده است و عشقی بی‌پایان به لاکرونیا دارد. آرزوی بزرگ او سرمربی‌گری در این تیم است و حاضر است به خاطر آن تیم فعلی‌اش در ایران را رها کند و هدایت دپورتیوو را قبول کند، مشابه کاری که لوکاس پرز در سال گذشته انجام داد. این بازیکن ۳۵ ساله بخش زیادی از رضایت‌نامه‌‌اش در کادیز را پرداخت کرد تا بتواند در دسته سوم به لاکرونیا بپیوندد و به صعود این تیم به سطوح بالاتر کمک کند. اتفاقی که ممکن است برای خمس نیز رخ دهد.

دیدگاه‌ها