کد خبر : 1983037 | 07 آذر 1402 ساعت 02:00 | 25.5K بازدید | 35 دیدگاه

خیرونا بالاخره متوقف شد: صدر در دست رئال

خیرونا و اتلتیک بیلبائو در یک بازی حساس از هفته چهاردهم لالیگا به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

خیرونا بالاخره متوقف شد: صدر در دست رئال

به گزارش ورزش سه"، با توجه به پیروزی رئال مادرید در این هفته، خیرونا برای بازگشت به صدر به کسب سه امتیاز بازی مقابل اتلتیک بیلبائو نیاز داشت. آنها در یک بازی خانگی نسبتا پایاپای که هر دو گل آن در نیمه دوم به ثمر رسید، مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی ۱-۱ رسیدند.

بیلبائو بازی را بهتر آغاز کرد. شوت گوروزتا در دقیقه ۵ با واکنش گازانیگا، دروازه‌بان خیرونا روبرو شد.

در دقیقه ۱۵ اولین موقعیت جدی خیرونا خلق شد. ضربه سر استوانی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد باز هم استوانی با ضربه سر دروازه مهمان را تهدید کرد. این بار ضربه‌اش در چارچوب بود اما دروازه‌بان مانع گل شدن توپ شد.

در دقیقه ۲۴ باز هم گوروزتا صاحب موقعیت شد. این بار شوت او در مرکز محوطه جریمه را دروازه‌بان سیو کرد.

در دقیقه ۳۱ ضربه سر ویوین با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما از آنها استفاده نکردند تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه ۵۵ خیرونا موفق شد به گل برسد. شوت پای چپ ویکتور سیگانکوف از مرکز محوطه جریمه به گوشه راست دروازه به تور چسبید و بازی را ۱-۰ کرد.

1959587

خیرونا پس از گل کمی عقب کشید تا از اندوخته‌اش در این بازی دفاع کند اما کمتر از ۱۵ دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد. در دقیقه ۶۷ ایناکی ویلیامز با یک شوت پای چپ از درون محوطه جریمه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

1959586

سه دقیقه بعد خیرونا در اولین موقعیت پس از گل حریف با شوت هررا دروازه مهمان را تهدید کرد اما ارتفاع این ضربه زیاد بود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه سرعت بازی کمتر شد. دو تیم به دروازه همدیگر نزدیک شدند اما نتوانستند توپ را از خط دروازه‌ها عبور دهند و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

خیرونا با این تساوی ۳۵ امتیازی و هم‌امتیاز رئال شد اما به دلیل شکست در بازی رودررو در رتبه دوم قرار گرفت. بیلبائو نیز با ۲۵ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

دیدگاه‌ها