کد خبر : 1983038 | 07 آذر 1402 ساعت 08:00 | 33.9K بازدید | 31 دیدگاه

فریاد سروش از محکومیت نزد فومینگ (عکس)

سروش رفیعی در بازی با النصر نتوانست نمایش ایده‌آل و مد نظر خود را به جا بگذارد و دومین کارت زرد خود در این مرحله را نیز دریافت کرد.

فریاد سروش از محکومیت نزد فومینگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر در ریاض رفت و موفق شد با یک امتیاز عربستان را ترک کند.

در این مسابقه با وجود بازی کردن دو هافبک دفاعی سروش رفیعی نیز به عنوان بازیساز فرصت بازی پیدا کرده بود. او که برخلاف بازی رفت از ابتدا در ترکیب پرسپولیس دیده میشد در همان دقایق ابتدایی بازی شوک بزرگی را با اشاره داور چینی به نقطه پنالتی تجربه کرد. او در شرایطی که برخورد خاصی با کریستیانو رونالدو نداشت این بازیکن را نقش بر زمین دید و پرسپولیس در دقیقه ۲ در آستانه گل خوردن از روی نقطه پنالتی قرار گرفت. با این حال با بازبینی صحنه پنالتی پس گرفته شد تا سروش رفیعی یک نفس راحت بکشد.

1959589

شماره ۷ پرسپولیس در ادامه بازی در شوک این صحنه بود و شاید نتوانست آن عملکرد مطلوب و دلخواه خود را در نیمه اول به جا بگذارد.

سروش در وقت‌های اضافه نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرد که با واکنش تند او نسبت به داور همراه بود. او اصلاً خود را مستحق این کارت نمی‌دانست. سروش در دقیقه ۴+۴۵ با خطا روی بروزوویچ کارت زرد را پیش چشمانش دید و در حالی که از این تصمیم داور شوکه شده بود با چشم‌های بسته، فریاد و میمیک خاص صورتش اعتراض خود را نشان داد.

دیدگاه‌ها