کد خبر : 1983055 | 07 آذر 1402 ساعت 09:22 | 27.2K بازدید | 2 دیدگاه

جرارد ستاره الهلال و النصر را نشان کرد

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی تیم الاتفاق، از مسئولان این باشگاه درخواست کرده تا مذاکره با سه بازیکن فعلی تیم ملی فوتبال عربستان را آغاز کنند.

جرارد ستاره الهلال و النصر را نشان کرد

به گزارش ورزش سه، منابع نزدیک به باشگاه الاتفاق به روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرده‌اند: استیون جرارد، سرمربی انگلیسی الاتفاق، حداقل سه بازیکن تیم ملی عربستان را شناسایی کرده و آنها را برای شروع مذاکرات برای جذب دائمی یا قرضی به مدیران باشگاه خود معرفی کرده است.

این منابع همچنین تاکید کرده‌اند: باشگاه الاتفاق تضمین می‌کند که این بازیکنان علاوه بر مسابقاتی که در آن در ترکیب اولیه قرار می‌گیرند، در سایر مسابقات نیز در تعداد معینی از دقایق مسابقه بازی کنند و در مجموع در هر ماه، دقایق زیادی به میدان بروند. در صورتی که بازیکنی به تعداد دقایق توافق شده بازی نکند، حق دارد با باشگاه فسخ کنند، مشروط بر اینکه غیبت او، به دلیل مصدومیت یا محرومیت نباشد.

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی الاتفاق، در شرایطی این بازیکنان را به باشگاه خود معرفی کرده که پس از بازی تیمش با الاتحاد در نشست خبری حاضر شده و از کمبود بازیکنان عربستانی در تیمش گلایه کرده بود.

منابع نزدیک به الاتفاق درباره اسامی مدنظر جرارد توضیح داده‌اند: فعلا نمی‌توانیم اسامی را که جرارد اعلام کرده است ذکر کنیم، اما آنها قوی هستند و برای تیم‌های الهلال، النصر و سایر تیم‌ها بازی می‌کنند.

همچنین شنیده می‌شود الاتفاق برای جذی عید مولود (بازیکن الاخدود) و عباس الحسن و مختار علی (بازیکنان الفتح) وارد مذاکره خواهد شد. نکته قابل توجه این است که جرارد اخیراً در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی خود اعلام کرده بود که قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو به صورت جدی وارد بازار داخلی شود.

دیدگاه‌ها