کد خبر : 1983181 | 07 آذر 1402 ساعت 18:26 | 23K بازدید | 8 دیدگاه

استراحت ژسوس به چند ستاره برای دربی ریاض

ترکیب مدعی اصلی قهرمانی آسیا اعلام شد

الهلال با استراحت دادن به چند بازیکن اصلی خود، به مصاف نوبهار نمنگان ازبکستان می‌رود.

ترکیب مدعی اصلی قهرمانی آسیا اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از کسب دوازده پیروزی متوالی در رقابت‌های مختلف، امشب برای قطعی کردن صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به مصاف نوبهار نمنگان ازبکستان‌می رود.

مهارتوپدر ترکیب الهلال، یاسین بونو برای نخستین بار در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان، برای تیمش به میدان می‌رود. در چهار مسابقه قبلی، محمد العویس درون دروازه قرار گرفته بود و حالا نوبت به سنگربان مراکشی رسیده تا حضور در این مسابقات را تجربه کند.

دفاعزوج همیشگی الهلال در خط دفاعی، امشب نیز از ابتدا به میدان می‌روند. علی البلیهی در کنار موسی کولیبالی، در قلب خط دفاعی آبی‌های ریاض به میدان می‌روند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و محمد البریک نیز در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.

1959787

هافبکدر خط میانی نیز محمد کنو به همراه سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازی می‌کنند و روی نام روبن نوس خط قرمز کشیده شده است. سالم الدوسری توانسته است دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد.

مهاجممحمد القحطانی جوان در کنار عبدالله الحمدان دیگر عناصر تهاجمی تیم هستند و صالح الشهری نیز در خط حمله بازی می‌کند. ژسوس تصمیم گرفته است تا به میتروویچ و مالکوم استراحت بدهد و آنها کار را از روی نیمکت آغاز می‌کنند.

1959788

دیدگاه‌ها