کد خبر : 1983070 | 07 آذر 1402 ساعت 10:39 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

حسرت همیشگی: باورم نمی‌شود قهرمان سی‌ال نشدیم!

فردی لیونبرگ، ستاره سابق آرسنال، هنوز از این که نتوانسته با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ناراحت است.

حسرت همیشگی: باورم نمی‌شود قهرمان سی‌ال نشدیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیونبرگ یکی از بازیکنان تیم درخشان آرسنال بود که توانست در فصل 04-2003 بدون حتی یک شکست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

او همچنین سابقه قهرمانی با این تیم در سال 2002 را هم داشت اما با وجود صعود به فینال لیگ قهرمانان در سال 2006، شکست برابر بارسلونا باعث شد که آرسنال نتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با حضور این ستاره‌ها تجربه کند. 

به نظر می‌رسد که با وجود این که مدت زمان زیادی از این اتفاق گذشته است اما این ناکامی همچنان این ستاره سابق تیم ملی سوئد و آرسنال را به شدت آزار می‌دهد و یکی از خاطرات تلخ دوران فوتبال او است. 

1144800

لیونبرگ در گفتگو با جیمی کاراگر در اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «این بزرگترین حسرت زندگی من است. من واقعا از این واقعیت که نتوانستم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم نفرت دارم. هنوز تا همین امروز از این موضوع عصبانی هستم. 

وقتی سن شما بالاتر می‌رود، با بازیکنان مسنی دیدار می‌کنید که در رئال مادرید یا بارسلونا یا هر تیمی دیگری بودند و برابرشان بازی کردید. آنها گاهی می‌گویند که باورشان نمی‌شود که نتوانستید در لیگ قهرمانان جامی به دست آورید و من توضیحی برای این اتفاق ندارم چون ما تیم بسیار خوبی داشتیم.»

دیدگاه‌ها