کد خبر : 1983090 | 07 آذر 1402 ساعت 12:06 | 50.7K بازدید | 28 دیدگاه

یک روز بعد از موقعیت‌سوزی فصل

خوسلو فاش کرد: چرا دروازه خالی را گل نکردم!

خوسلو در مورد موقعیت گلزنی واضحی که در جریان بازی برابر کادیز رخ داد و او نتوانست دروازه خالی را باز کند، توضیح داد.

خوسلو فاش کرد: چرا دروازه خالی را گل نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از آشکارترین موقعیت‌های گلزنی تمام سال‌های اخیر لالیگا را خوسلو در جریان بازی رئال مادرید برابر کادیز از دست داد. جود بلینگام توپی را برای خوسلو فرستاد که پس از برخورد به بازیکن حریف مقابل پای رودریگو قرار گرفت.

1959008

ستاره برزیلی بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان، ضربه‌ای به توپ زد و چیزی نمانده بود رئال مادرید به یک گل دیگر برابر کادیز برسد و فاصله را بیشتر کند (رئال 1-0 پیش بود) اما در حالی که مشخص بود توپ راهی دروازه نمی‌شود و خوسلو نیز همانجا بود تا با یک بغل پا دروازه خالی را باز کند، منتظر ماند تا توپ بیرون برود که این اتفاق برای بسیاری تعجب برانگیز بود.

1959007

فرضیه‌های مختلفی در این مورد مطرح شده است. اینکه خوسلو تصور می‌کرد توپ رودریگو وارد دروازه می‌شود و دوست نداشت گل به نام خودش ثبت شود یا اینکه فکر می‌کرد خودش در آفساید بوده و گل مردود اعلام خواهد شد.

1959629

شب گذشته خوسلو در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو، در این مورد حرف زد و گفت: «همین حالا در همین مورد با رودریگو حرف می‌زدم. خود رودریگو هم فکر نمی‌کرد توپ بلینگام به او برسد. در ابتدا می‌خواست چیپ بزند ولی سپس گلر را دریبل زد. وقتی گلر را جا گذاشت، من تصور کردم خودش کار را تمام می‌کند و نمی‌خواستم مانع او شوم و اینکه گل به نام من ثبت شود. در نهایت نه او گل زد نه من (می‌خندد). این اولین بار در تمام فوتبالم بود که در چنین وضعیتی قرار می‌گرفتم ولی هرچه بود دیگر تمام شد. مهم این بود ما برنده شدیم و به صدر رسیدیم.»

دیدگاه‌ها