کد خبر : 1983101 | 07 آذر 1402 ساعت 12:45 | 62.7K بازدید | 16 دیدگاه

او خواسته‌های رئیس ناپولی را اجرا نکرد

آنچلوتی پشت بازیکنانش ایستاد و اخراج شد

فرناندو یورنته در مورد دلیل برکناری کارلو آنچلوتی از هدایت ناپولی صحبت کرد.

آنچلوتی پشت بازیکنانش ایستاد و اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پس از هدایت رئال مادرید و بایرن مونیخ، که از هر دو باشگاه برکنار شده بود، مربیگری ناپولی را در سال 2018 پذیرفت ولی دوران حضور او در این باشگاه به دو فصل نرسید و در سال 2019 با تصمیم آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، برکنار شد. آنچلوتی نتایج بدی نگرفته بود و دلیل برکناری او اختلافاتش با دی‌لورنتیس بود.

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی، که بین سال‌های 2019 تا 2021 برای ناپولی بازی کرد، در مصاحبه با آاس در مورد دلیل برکناری آنچلوتی حرف زد.

1503272

او خاطرات خوبی از همکاری کوتاه مدتش با کارلتو دارد: «وقتی با ناپولی قرارداد بستم در اولین روز ورودم به باشگاه، آنچلوتی به استقبالم آمد که برای حیرت‌انگیز بود. یک مربی باشخصیت و بزرگ که واقعا وقت اندکی دارد، تا این اندازه برایم ارزش قائل شده بود. همان شب من را به شام دعوت کرد و پسرش داویده نیز آنجا حضور داشت. من واقعا انتظار این استقبال را از او نداشتم.»

یورنته ادامه داد: «در همان مدت اندک چیزهای زیادی را از آنچلوتی یاد گرفتم. او یک انسان و یک مربی تحسین‌برانگیز و جوانمرد است. افسوس که دی‌لورنتیس او را اخراج کرد چون کارلتو پشت بازیکنانش ایستاده بود و نمی‌خواست خواسته‌های او را اجرا کند. اخراج آنچلوتی به خاطر نتایج نبود و این را همه می‌دانستیم.»

دیدگاه‌ها