کد خبر : 1983103 | 07 آذر 1402 ساعت 12:39 | 24.2K بازدید | 23 دیدگاه

راز ناکامی آرسنال: این تیم قهرمان بشو نیست!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که افت فاحش مهاجمان آرسنال باعث شده که آنها به اندازه فصل گذشته قدرتمند نباشند.

راز ناکامی آرسنال: این تیم قهرمان بشو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی این هفته آرسنال در دقایق پایانی برابر برنتفورد و تساوی منچسترسیتی برابر لیورپول باعث شد که آنها بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برسند. 

شاگردان میکل آرتتا عملکرد خوبی از ابتدای فصل تا به حال داشته‌اند اما کاراگر معتقد است که افت مهاجمان این تیم در این فصل باعث شده که آنها قدرت و استحکام فصل گذشته را در کورس قهرمانی نداشته باشند و به عنوان مدعی اصلی شناخته نشوند. 

این ستاره سابق لیورپول در این باره به اسکای اسپورت گفت: «وقتی درباره آرسنال متفاوت صحبت می‌کنیم، به خوبی می‌توانیم این موضوع را در آمارها ببینیم اما این چیزی است که حتی بدون آمار هم می‌توان آن را دید و متوجه شد. 

1952733

این تیم دیگر بازی روان فصل گذشته، سرعت، انرژی، خلق موقعیت و ویژگی‌های درخشانش را در اختیار ندارد. این موضوع تاکتیکی نیست. من فکر می‌کنم دلیل این موضوع عملکرد بازیکنان هجومی این تیم است که در این فصل بسیار عادی و معمولی بوده است. 

بازیکنانی مانند مارتینلی، بوکایو ساکا، گابریل ژسوس و مارتین اودگارد همگی فصل گذشته بسیار درخشان و شاید حتی هم سطح ستاره بزرگی مانند کوین دی بروینه بودند. من درک می‌کنم که این فصل مصدومیت‌هایی برای آنها رخ داد اما...»

دیدگاه‌ها