کد خبر : 1983112 | 07 آذر 1402 ساعت 13:15 | 42.7K بازدید | 17 دیدگاه

برناردو تا 2025 تکان نمی‌خورد

خبر بد به بارسلونا از ستاره محبوب پپ

برناردو سیلوا با تایید رئیس بنفیکا تا پایان قراردادش در سیتی خواهد ماند و انتظار ندارد تابستان پیش رو تغییر باشگاه بدهد.

خبر بد به بارسلونا از ستاره محبوب پپ

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا ستاره مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ است و بنفیکا نیز که همیشه برای این بازیکن ارزش خاصی داشته، منتظر بازگشت او است. برناردو محصول آکادمی بنفیکاست. او به موناکو رفت و با درخشش در لیگ قهرمانان فصل 17-2016 چشم پپ گواردیولا را گرفت.

1909929

ستاره 29 ساله پرتغالی در دو تابستان اخیر سخت مورد توجه بارسا قرار داشته اما در نهایت به دلیل مشکلات مالی کاتالان‌ها انتقال او منتفی شد. برناردو سپس قراردادش را تا 2025 با سیتی تمدید کرد.

1959667

وقتی از روی کاستا، رئیس بنفیکا، در مورد بازگشت برناردو در تابستان بعد سوال شد، او پاسخی داد که به مذاق بارسا و دیگر باشگاه های خواهان برناردو خوش نمی آید. 

کاستا گفت: «برناردو؟ تا 2025 او در سیتی خواهد ماند و تا آن زمان نمی توان هیچ حرفی در مورد انتقالش زد. اینطور که به من گفته اند، برناردو از سیتی جدا نخواهد شد و با پایان قراردادش باید دید تصمیمش چه خواهد بود. او می‌تواند به هر باشگاه بزرگی برود چون کیفیت لازم را دارد. البته که بنفیکا نیز با آغوش باز منتظر بازگشت او خواهد ماند. اینجا خانه برناردو است و خودش بارها گفته دوست دارد روزی به بنفیکا برگردد اما خودم نیز سال‌ها دور از بنفیکا بودم و می‌دانم برای بازگشت تنها تمایل بازیکن کافی نیست. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها