کد خبر : 1983115 | 07 آذر 1402 ساعت 13:28 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

هندی‌ها، نساجی را طلسم کردند!

نساجی بعد از پیروزی در بازی رفت مقابل بمبئی، دیگر طعم شیرین سه امتیاز را نچشیده است.

هندی‌ها، نساجی را طلسم کردند!

به گزارش ورزش سه، امروز نساجی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در شرایطی به مصاف بمبئی سیتی خواهد رفت که این بازی برای تیم رحمتی شرایط بسیار حساسی دارد؛ قائمشهری‌ها پس از اینکه که در نخستین بازی آسیایی خود مقابل همین تیم هندی توانستند با گل‌های احسان حسینی و محمدرضا آزادی به برد برسند پس از آن شرایط به طور کلی برای این تیم تغییر کرد چرا که آنها پس از ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۸ بازی انجام داده‌اند که در این بین ۷ شکست و تنها یک تساوی مقابل سپاهان ثبت شده تا تیم رحمتی شرایط بسیار بحرانی را تجربه کند.

البته این تیم در بازی با بمبئی این شانس را دارد تا به شرایط آرمانی خود برگردد. بمبئی این روزها حال و احوال خوشی ندارد و به تازگی سرمربی اسپانیایی تیمش را نیز برکنار کرد و در بازی امروز بدون سرمربی برابر نساجی قرار خواهد گرفت.

اگر چه نساجی پس از این بازی باید خود را برای سفر به عربستان و جدالی سخت برابر الهلال عربستان آماده کند اما تیم رحمتی می‌تواند به برنامه بازی‌های اسمش امیدوار باشد چرا که پس از آن ابتدا با استقلال خوزستان و شمس آذر دو تیم تازه صعود کرده به لیگ رودررو می‌شود تا به نوعی بتواند شرایط تیمش را به طور کلی متحول کند.

دیدگاه‌ها