کد خبر : 1983128 | 07 آذر 1402 ساعت 13:58 | 21.1K بازدید | 21 دیدگاه

سخنرانی مارادونا برای ناپلی‌ها: برید رئال را ببرید!

لورنزو اینسینیه، ستاره سابق ناپولی، در آستانه دیدار این تیم برابر رئال مادرید یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا را زنده کرد.

سخنرانی مارادونا برای ناپلی‌ها: برید رئال را ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان خواهد رفت. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی رفت موفق شدند در یک تقابل جذاب و پر گل برابر این تیم به پیروزی برسند و صعودشان به مرحله یک هشتم را هم نهایی کرده‌اند و این بازی برای ناپولی از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

اینسینیه که در سال 2022 از ناپولی جدا شد و به تورنتو اف سی پیوست، در آستانه این بازی حساس درباره رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان سال 2017 صحبت کرده است. 

1959687

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: «این اولین باری بود که قدم در برنابئو می‌گذاشتم و واقعا فوق العاده بود. بازی کردن برابر تیمی افسانه‌ای مانند رئال مادرید احساس بسیار خاصی است. شما جوی متفاوت و جادویی را در آنجا تجربه می‌کنید. 

آنها وقتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند به تیمی دیگر تبدیل می‌شوند و ابر قهرمان به نظر می‌رسند. برنابئو آدرنالین خون را بالا می‌برد و فشار متفاوتی را حس می‌کنید. وقتی وارد ورزشگاه می‌شوید و به بالا نگاه می‌کنید، حس می‌کنید سکوها انتهایی ندارند و متوجه می‌شوید که وارد معبد فوتبال شده‌اید. 

مارادونا آن شب در ورزشگاه بود و سخنرانی فوق العاده‌ای برای ما کرد تا به پیروزی ترغیب‌مان کند. پس از این که گرم کردیم و به رختکن رفتیم، او آنجا بود. او تا همیشه یک نماد فوتبالی برای ما هواداران ناپولی است.»

دیدگاه‌ها