کد خبر : 1983134 | 07 آذر 1402 ساعت 14:34 | 55.2K بازدید | 46 دیدگاه

در همه سنین سراسر هیجان است!

حذف آرژانتینِ کم تجربه مقابل این آلمان وحشتناک

آلمان و آرژانتین در دیداری جذاب و هیجان انگیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

حذف آرژانتینِ کم تجربه مقابل این آلمان وحشتناک

به گزارش ورزش سه، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال کشور اندونزی در سال ۲۰۲۳، امروز دو تیم نوجوانان آرژانتین و آلمان برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

آرژانتین که پیش از آن موفق به شکست برزیل در یک چهارم شده بود و آلمان هم برای حضور در این مرحله، جدالی سخت با اسپانیا داشت اما به هر ترتیب دو تیم راهی این مرحله شد.

در نهمین دقیقه پاریس برنر ستاره آلمانی منچسترسیتی گل نخست ژرمن‌ها را ثبت کرد و این گل با بازی تهاجمی و پرفشار آرژانتین همراه شد که در نهایت هم به لطف دو گلی که آگوستین روبرتو از دقایق ۳۹ و ۴۵+۴ زد، نیمه نخست با برتری دو بر یک آبی آسمانی پوشان خاتمه یافت.

در چهل و پنج دقیقه دوم شرایط تغییر کرد؛ این آلمان بود که کنترل بازی را در اختیار گرفت و نوجوانان آلمانی موجب اذیت و آزار خط دفاع آشفته آرژانتین شدند و در نهایت هم ابتدا در دقیقه ۵۸، پاریس برنر و ۱۱ دقیقه پس از آن مکس مورسدت گلزنی کرد.

بازی در اوج حساسیت و جذابیت دنبال می‌شد و درست در لحظه‌ای که ژرمن‌ها منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودن، باز هم آگوستین روبرتو در دقیقه ۹۰+۷ خستگی را به زانوی آلمانی‌ها برگرداند تا دو تیم آماده ضربات پنالتی شوند.

آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی همه را ناامید کردند؛ ماستائونو و اچوری هر دو پنالتی خود را از دست دادند و آلمان با گل کردن دو پنالتی آغازین خیال خود را تا حدودی راحت کرد و در آخر هم ضیافت پنالتی‌ها با پیروزی ۴ بر ۲ آلمان پایان پیدا کرد تا آلمان اکنون به عنوان فینالیست مسابقات تماشاگر بازی فرانسه-مالی از ساعت ۱۵:۳۰ در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی باشد.

دیدگاه‌ها