کد خبر : 1983143 | 07 آذر 1402 ساعت 15:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی با خاطره تلخ به آسیا رسید

کاپیتان نساجی با رفع مصدومیت آماده بازی مقابل مومبای سیتی هند است.

عبدی با خاطره تلخ به آسیا رسید

به گزارش "ورزش سه"، حضور نساجی مازندران در لیگ قهرمانان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران با گلزنی مهرداد عبدی در فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک اتفاق افتاد، اما این بازیکن در آسیا شرایط عجیبی را تجربه کرد و بخاطر یک مصدومیت شدید نتوانست آنطور که باید و شاید عملکردش را به نمایش بگذارد.

مهرداد عبدی در نخستین مسابقه فصل ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا پس از اینکه حضور تعویضی در زمین مقابل مومبای سیتی داشت، در لحظات پایانی به دلیل ضربه شدید بازیکن حریف دچار شکستگی گونه شد و حدود ۳ هفته از میادین دور بود، اما بازگشتش در دیدار مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان اتفاق افتاد و در دو دیدار قبلی آسیایی به میدان رفت که امیدوار است امشب هم این شرایط برای او رقم بخورد.

1959709

عبدی که در دیدارهای گذشته نساجی در لیگ برتر آسیا به میدان رفته و نمایش خوبی داشته، در تمرینات اخیرشان هم دیده شد و اکنون یکی از نفرات حاضر در اردوی تیمش است که این شانس را دارد مقابل مومبای سیتی به میدان برود، اما نمی‌خواهد خاطره تلخ بازی رفت برای او تکرار شود.

کاپیتان نساجی امیدوار است تیمش در مسابقه امشب مقابل مومبای سیتی نتیجه بگیرد تا بتوانند به روند مدنظرشان در ادامه فصل برگردند و بهتر کار کنند.

دیدگاه‌ها