کد خبر : 1983149 | 08 آذر 1402 ساعت 02:46 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

همشهری فخرالدینی علیه او شد! (عکس)

پرچم کمک داور کرمانی نگذاشت سومین پاس گل کاپیتان آلومینیوم ثبت شود.

همشهری فخرالدینی علیه او شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی در سه مسابقه پیاپی به دلیل بیماری و درگذشت پدرش نتوانست در ترکیب آلومینیوم اراک قرار بگیرد و در دو بازی هم دور از فهرست تیمش بود، اما در جدال جنجالی برابر پیکان دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی بازگشت و می‌توانست تعداد پاس گل‌های این فصل خود را به عدد ۳ برساند که همشهری او این اجازه را نداد.

کاپیتان آلومینیوم اراک که در سمت راست خط دفاعی این تیم نمایش خوبی داشته، قبل از اینکه در نیمه دوم با ارسال زیبای خود برای عارف حاجی‌عیدی پایه گذار گل تساوی آلومینیوم اراک شود، در نیمه اول هم همین کار را با یک سانتر تماشایی انجام داد، اما کمک داور کرمانی گل اراکی‌ها را مردود کرد تا پاس گل فخرالدینی هم از بین برود.

1959722

میلاد فخرالدینی با ارسال زیبای خود و در ادامه ضربه سر سید مهران موسوی می‌توانست سومین پاس گل فصل را بدهد و به جمع برترین پاسورهای لیگ اضافه شود، اما تصمیم محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور دوم مسابقه آلومینیوم و پیکان که اتفاقاً همشهری این مدافع راست هم بود، نگذاشت چنین اتفاقی رقم بخورد.

فخرالدینی که به شدت نسبت به تصمیم این کمک داور معترض بود، بارها با همان گویش کرمانی از عرب‌آبادی درخواست می‌کرد تا اشتباهش را جبران کند، اما او روی اشتباه خود پافشاری داشت تا در نهایت گل آلومینیوم و پاس گل مردود شود.

دیدگاه‌ها