کد خبر : 1983158 | 07 آذر 1402 ساعت 15:57 | 5.6K بازدید | 10 دیدگاه

کنراد لایمر:

در بایرن همه فقط برد می‌خواهند

کنراد لایمر، هافبک بایرن مونیخ، تایید کرد که بازیکنان این تیم در هر بازی فقط به برد فکر می‌کنند.

در بایرن همه فقط برد می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از کپنهاگن میزبانی می‌کند.

پیش از حضور توماس توخل در نشست خبری، کنراد لایمر به سوالات خبرنگاران درباره بازی فردا پاسخ داد.

کنراد لایمر درباره بازی فردا گفت: "همانطور که در بازی رفت دیدیم، کپنهاگن تیم بسیار خوبی است و آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم. به خوبی برای این بازی آماده می‌شویم. در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم و باید حداکثر تلاشمان را داشته باشیم."

بولت تراکتورهماهنگی با ترکیب بایرن؟

اگر بتوانید در چندین پست بازی کنید، مشخص است که ضرری ندارد. به صورت مشخص مزایا و معایبی وجود دارد. همیشه آن را مثبت می‌بینم، می‌خواهم در زمین باشم و هر کجا که امکان داشته باشد، بازی کنم.

1959741

بولت تراکتورنتایج آلمان در فیفادی؟

به نظرم چنین اتفاقاتی زود در فوتبال فراموش می‌شود و به همین دلیل پس از بازی با لبخند به رختکن می‌روی. به طور کلی برنده شدن در چنین بازی‌هایی خوب است، اما این یک بازی دوستانه بود و بازی‌های بزرگ سال آینده برگزار می‌شود.

بولت تراکتورانتقال به بایرن؟

من مدت زیادی در بوندسلیگا بودم و بازیکنان را می‌شناختم. البته این یک مزیت بود. همه به خوبی از من استقبال کردند. بازیکنان بسیار خوبی در اینجا داریم، بنابراین شما می‌توانید در اینجا چیزهای زیادی یاد بگیرید. در بایرن همه فقط می‌خواهند برنده باشند. یک روحیه برنده در اینجا وجود دارد و راحتم.

بولت تراکتورتوماس مولر؟

من از تابستان با او بازی کرده‌ام و از هر ثانیه‌ای که با او بازی می‌کنم، لذت می‌برم. او کیفیت زیادی دارد و همه ما می‌دانیم که او چه ویژگی‌هایی دارد. در سال‌های گذشته دیدیم که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. همیشه او را می‌بینید که در بالاترین سطح بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها