کد خبر : 1983195 | 07 آذر 1402 ساعت 21:34 | 24K بازدید | 36 دیدگاه

استقبال از الهلال با ۶ امتیاز؛

نساجی ۲-0 مومبای سیتی، تکرار گل‌ها و اخراج!

در دیداری تشریفاتی اما حیثیتی رحمتی و شاگردانش موفق شدند دومین پیروزی را در آسیا به دست آورند.

نساجی ۲-0 مومبای سیتی، تکرار گل‌ها و اخراج!

به گزارش "ورزش سه" در دیداری که تاثیری در سرنوشت دو تیم نداشت، نساجی برای بازگشت به مسیر پیروزی نیاز به سه امتیاز داشت و به نظر هم کار دشواری مقابل مومبای سیتی که تا به حال در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده بود، نداشت. نیمه اول نساجی کاملا بر شرایط بازی سوار بود و توپ و میدان را در اختیار داشت و با دو گل، برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم تیم هندی با جرئت بیشتری بازی کرد و بازی را به کنترل خود درآورد. در ادامه و با خطای جان‌ملکی و بعد از بررسی در اتاق VAR، این بازیکن با کارت قرمز جریمه شد. نساجی ۱۰ نفره باز هم بیشتر تحت فشار قرار گرفت اما تعویض‌های رحمتی کمی فشار را برداشت و بازی را متعادل کرد. در ادامه تلاش‌های دو تیم راه به جایی نبرد و نساجی با ۳ امتیاز آماده دیدار آخر در لیگ قهرمانان مقابل الهلال شد.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های نساجی و مومبای سیتی را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا- گروه D
سه‌شنبه: 1402/09/07 ؛ ساعت 19:30 - استادیوم: آزادی
داور: حنا حطاب (سوریه)/ کمک‌ها: علی احمد و محمد کزاز؛ داور چهارم: محمد احمد (قطر)/ داور و کمک داور VAR : داوران VAR : علی العمری و علی الشماری (قطر)


نساجینساجی ایران
حسین خطیر، امیرحسین سام‌دلیری، سید محمداحسان حسینی، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، محمدرضا ترابی (۷9 مهرداد عبدی)، محمود قائد رحمتی (۸۹ مهدی رضایی)، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی (۵۵ فرشید اسماعیلی) و محمدرضا آزادی (۷9 حسین زامهران)
سرمربی: سید مهدی رحمتی

بمبئی سیتیمومبای سیتی هند
فوربا لاچنپا، رالته آپویا، آکاش میشارا، راهول بهکه، والپویا، هالن نانگتدو (۵5 استالین)، ویکرام پارتاپ، لالیانزولا چانگته، رای وینیت (۸۵ جایش دیلیپ)، بیپین سینگ (۸۵ فرانکلین نازارس) و گورکیرات سینگ ( ۶5 آیوش چیکارا)
سرمربی (موقت): آنتونی فرناندز


توپ گلشرح گل:

بولت تراکتورنساجی ۱ - مومبای سیتی صفر دقیقه ۱۵: پاس بلند جان‌ملکی از نیمه زمین به فضای پشت مدافعان در جناح راست تیم مومبای سیتی، آزادی را پا به توپ راهی محوطه کرد و او با وجود نزدیکی به خط عرضی، از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت و با یک ضربه پرقدرت پای راست، قفل دروازه را شکست.

ویدئو: 317945

بولت تراکتورنساجی مازندران ۲ - مومبای سیتی صفر دقیقه ۳۲: گل دوم نساجی روی اشتباه مهلک دروازه‌بان مومبای سیتی به دست آمد. در شرایطی که هالن توپ را با پاس رو به عقب به دروازه‌بان سپرد و کسی مزاحم او نبود، لاچنپا نتوانست توپ را کنترل کند و توپ وارد دروازه تیم هندی شد.

ویدئو: 317946

بولت سپاهاناخطار:

بمبئی سیتیمومبای سیتی: کارت زردراهول بکه (۱۱) کارت زردهالن نانگتدو (35) 

نساجینساجی: کارت زرداحسان حسینی (۷۹)

بولت پرسپولیساخراج:

نساجینساجی: کارت قرمزامیرمهدی جانملکی (۶۸)

ویدئو: 317949

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۲۸: اسماعیل بابایی با یک دریبل سرپا مدافع هندی را جا گذاشت، اما به خطا متوقف شد. محمدرضا آزادی پشت توپ قرار گرفت و با یک شلیک پرقدرت توپ را به سمت دروازه زد، اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی چیزی نمانده بود اشتباه همتای خود را پاسخ دهد. روی یک پاس رو به عقب خطیر کنترل خوبی روی توپ نداشت و ضربه او بعد از برخورد به بازیکن هندی در اختیار تیم آبی پوش قرار گرفت، اما ضربه سینگ از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

1959850

دقیقه ۵۰: روی یک غافلگیری چیزی نمانده بود دروازه نساجی باز شود. کرنر کوتاه از جناح چپ توپ را نزدیک خط محوطه به هالن رساند او با یک سانتر روی خط محوطه پنج و نیم متر راهول بهکه را پیدا کرد و بهکه بالاتر از مدافعین نساجی با سر توپ را به سمت دروازه فرستاد اما ضربه او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: اشتباه سام دلیری، دفع پاس بلند از جناح راست به محوطه نساجی برای سام دلیری کار دشواری نبود اما او اشتباه تصور کرد خطیر دروازه‌بان به او می‌گوید: توپ را رها کن و چیزی نمانده بود توپی که از او رد شد تبدیل به موقعیت خطرناک شود اما سعید بیگی خودش را رساند و توپ را به کرنر زد.


🥇 بهترین بازیکن:

محمدرضا آزادی بهترین گلزن نساجی در آسیا در این دیدار هم ترک عادت نکرد و گل اول بازی را با یک ضربه دیدنی به ثمر رساند. آزادی در ادامه موقعیت‌هایی داشت اما در زدن گل ناکام بود. به هر شکل او با عملکرد خود و با وجود تعویض در دقایق پایانی، بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

📌اتفاق ویژه: 

سکوهای خالی ورزشگاه آزادی و استقبال کم از این دیدار اتفاقی عجیب و ویژه بود. در کنار اینکه نساجی باز هم ترک عادت نکرد و در این بازی باز هم اخراجی داشت.


بولت تراکتوردر حاشیه

بولت زیر مجموعهحضور کم‌تعداد تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی به‌شدت در چشم می‌زند.
بولت زیر مجموعهحسین خطیر برای اولین بار فرصت حضور در ترکیب نساجی در این فصل را به دست آورده و جانشین محمدرشید مظاهری شده است.
بولت زیر مجموعهمرصاد سیفی، امیرحسین سام‌دلیری و محمدرضا ترابی سه بازیکن زیر 21 سال نساجی هستند که مقابل مومبای سیتی بازی می‌کنند.
بولت زیر مجموعهمومبای سیتی حتی یک بازیکن خارجی هم در ترکیب و فهرست نفراتش ندارد.
بولت زیر مجموعهدر دقیقه ۱۲ اشتباه بازیکنان مومبای محمدرضا آزادی را در موقعیتی مناسب و نزدیک محوطه حریف، صاحب توپ کرد، اما کاپیتان هند یک کارت زرد را به جان خرید و آزادی را متوقف کرد. هنگام ضربه ایستگاهی آزادی، صدای رحمتی شنیده شد که به آزادی می‌گفت: فقط داخل چارچوب بزن، اما ضربه او بعد از برخورد با دیوار دفاعی برگشت داده شد.
بولت زیر مجموعهمحمدرضا آزادی بعد از به ثمر رساندن گل به سمت جایگاه بانوان رفت و این گل زیبا را به هواداران اندک نساجی تقدیم کرد.
بولت زیر مجموعهدر دقیقه ۵۵ بعد از برخورد محمود قائد رحمتی و هالن نانگتدو بر اثر خطا به روی پیست تارتان دور زمین افتاد. داور ابتدا خطا را به نفع تیم هندی اعلام کرد اما در ادامه ضربه ایستگاهی را در اختیار نساجی قرار داد.

دیدگاه‌ها