کد خبر : 1983231 | 07 آذر 1402 ساعت 22:25 | 18.2K بازدید | 13 دیدگاه

سکوت عجیب هیئت فوتبال استان در قبال اتفاق تلخ

در خوزستان داور را به قصد کشتن زدند!

در لیگ فوتبال استان خوزستان داور یکی از مسابقات مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازی را نیمه‌کاره گذاشت.

در خوزستان داور را به قصد کشتن زدند!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات عجیب فوتبال در دسته‌های پایین‌تر و فوتبال پایه هر روز با موضوع جدیدی ادامه‌دار می‌شود و حالا در لیگ استانی خوزستان یک جنجال بزرگ پیش آمده است.

در دیدار استقلال مسجدسلیمان و عقاب هندیجان که امروز برگزار شد، داور وسط که فردی که به نام امیر بهرام بحرینی است یک پنالتی به سود عقاب اعلام کرد که همین موضوع با اعتراض بازیکنان تیم استقلال مواجه شد. بالا گرفتن اعتراض‌ها منجر به ضرب و شتم داور وسط این مسابقه شد و شاهدان عینی می‌گویند که بحرینی با سر و روی خونین بازی را نیمه‌تمام رها کرده است.

این بازی که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم عقاب هندیجان در جریان بود، در نهایت با ترک زمین توسط داوری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، نیمه کاره ماند.

نکته قابل توجه این است که با وجود پخش تصاویر این اتفاق در فضای مجازی به صورت گسترده اما مسئولان هیئت فوتبال پرحاشیه خوزستان تاکنون سکوت پیشه کردند و واکنشی به این اتفاق تلخ در لیگ استانی نداشته‌اند. جالب اینکه از اهواز خبر می‌رسد بعد از آنکه شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر درباره درآمدزایی‌های برخی هیئت‌های فوتبال از جمله خوزستان مطالبی را بر زبان آورد، از صبح امروز جلویدر هیئت فوتبال خوزستان ماموران انتظامی مستقر شده‌اند!

دیدگاه‌ها