کد خبر : 1983232 | 07 آذر 1402 ساعت 22:36 | 45.1K بازدید | 41 دیدگاه

ممنون از این برنامه‌ریزی دقیق!

طعنه رحمتی به سازمان لیگ پس از برد آسیایی

سرمربی نساجی نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تیمش انتقاد کرد.

طعنه رحمتی به سازمان لیگ پس از برد آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از برتری نساجی مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هر دو تیم شرایط مشابه با یکدیگر داشتند. امکان صعود برای هر دو تیم نبود ولی برای تیم جوان و تازه راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا (نساجی)، اتفاق خوبی می‌تواند باشد تا از این مسابقات 6 یا حتی 7 امتیاز کسب کند و تجربه خوبی برای ما باشد.

او ادامه داد: تمرینات خوبی در تعطیلی لیگ برتر انجام دادیم ولی همان‌طور که روز اول هم گفتم، لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات ملی، مطمئنا نیاز به تجربه دارد. شما نگاه کنید که در 3 مسابقه از 5 بازی آسیا 10 نفره شدیم و هر بار که کارت قرمز گرفتیم، بازیکن ما دو-سه جلسه محروم شده است.

سرمربی نساجی اضافه کرد: با توجه به تیم جوانی هم که داشتم، دستم خالی بود. شاید خیلی از عزیزان می‌گفتند نساجی باید از این گروه صعود کند یا می‌تواند این کار را انجام بدهد، ولی آن چیزی که تیم ما در آسیا نیاز دارد، تجربه است که متاسفانه امسال این عدم تجربه و جوانی بازیکنان لطمه خیلی زیادی به ما زد.

رحمتی یادآور شد: همان‌طور که تیم مومبای سیتی بازیکنان خارجی را نیاورده بود، اما فکر می‌کنم 5 بازیکن ملی داشت که در زمین حضور داشتند ولی ما 4 بازیکن جوان را در لیگ قهرمانان به زمین فرستادیم. شرایط بازی نرمال بود و نمایش خوبی داشتیم، ولی آن بی‌احتیاطی و بی‌تجربگی و اخراج اتفاق افتاد که بخاطر همان مسئله تحت فشار قرار گرفتیم ولی بخاطر این نتیجه اصلا خوشحال نیستم. روند نیمه اول خوشحال کننده بود. باید خیلی بیشتر و بهتر کار کنیم ولی ما هیچ کاری در آسیا و لیگ برتر انجام ندادیم.

1959919

او که دلیل اخراج‌های متوالی بازیکنان خود در لیگ قهرمانان آسیا را بی‌تجربگی دانست، ابراز کرد: کسب 6 امتیاز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیمی که نخستین بار در این رقابت‌ها حاضر شده، اتفاق خوبی است. ضمن اینکه موجب می‌شود تا جوانان آن تیم این تورنمنت بزرگ و قوی را از نزدیک تجربه کنند. ما امروز 4 بازیکن را برای اولین بار در لیگ قهرمانان استفاده کردیم که مطمئنا همین نفرات می‌توانند در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان برای نساجی بازی کنند و کمک حال باشند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: اگر بخواهم هیجانی درباره لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنم، من واقعا به خودم و تیمم ایمان داشتم که می‌توانیم از این گروه صعود کنیم ولی واقعا اتفاقات و بی‌تجربگی ما را اذیت کرد. ما در دیدار مقابل نوبهار یک بر صفر جلو بودیم ولی دو هافبک ما در حین مسابقه مصدوم شدند و یک اخراجی دادیم و 50 دقیقه 10 نفره در آن فشار کار کردیم. شما دیدید که تیم ملی در جو سنگین ازبکستان نتوانست برتری دو بر صفر را حفظ کند و به تساوی دو بر دو رسید. ما اگر از آن مسابقه برد یا مساوی می‌گرفتیم، شانس صعود داشتیم ولی همان بازی موجب شد تا تحت فشار قرار بگیریم.

رحمتی یادآور شد: باید از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی دقیقی که داشتند و هر سه روز یک بار برای ما بازی گذاشتند و ما را تحت فشار کامل گذاشتند هم تشکر کنم! ما پشت سر هم با سپاهان، تراکتور و نوبهار بازی کردیم و بخاطر کمبود بازیکن اذیت شدیم.

او تصریح کرد: در ادامه راه اگر این فشار آسیا از روی تیم ما برداشته شود، می‌توانیم اتفاقات خیلی خوب و مثبتی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها