کد خبر : 1983249 | 07 آذر 1402 ساعت 23:56 | 17.1K بازدید | 8 دیدگاه

درودگر: نباید آن حرف را می‌زدم

عذرخواهی مدیرعامل از موبایل ‌به‌دست‌های بیکار!

مدیرعامل باشگاه نساجی از هواداران تیمش بابت مصاحبه‌ای که چندی قبل انجام داد عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدیرعامل از موبایل ‌به‌دست‌های بیکار!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که نساجی شرایط سختی داشت و هواداران از شرایط تیم راضی نبودند، مصاحبه‌ای از صادق درودگر مدیرعامل باشگاه منتشر شد که در آن خطاب به برخی مخالفان موضع تندی گرفته بود.

درودگر در آن مصاحبه گفته بود که برخی جوانان بیکار و کم‌اطلاع که 5 بار هم به ورزشگاه نرفته‌اند، موبایل دست می‌گیرند و با پیام‌دادن به افراد مختلف می‌خواهند به جای او و رضا حدادیان برای نساجی تصمیم بگیرند.

بعد از پیروزی نساجی مقابل مومبای‌سیتی هند اما درودگر در شروع گفت‌وگوی خود از هواداران نساجی بابت این گفته عذرخواهی کرد. او در جمع خبرنگاران گفت: «در روزهایی که مهدی رحمتی تحت فشار بود و می‌گفتند مهدی رحمتی باید برود، صحبتی را راجع به شرایط تیم انجام دادم و درباره معدود هواداران صحبت کردم که احساس می‌کنم این صحبت را نباید می‌کردم.»

او ادامه داد: «از هواداران خوب نساجی قائمشهر و مازندران عذرخواهی می‌کنم؛ هدفم و قصدم اهانت نبود؛ چون هواداران ثابت‌شده هستند.»

یکی از خبرنگاران خطاب به درودگر گفت که منظورش آن افرادی هستند که گفته بود به سکوها خط می‌دهند؟ مدیرعامل نساجی پاسخ داد: «این مسائل همه‌جا هست. آن لحظه فشار به من آمد و آن حرف‌ها را زدم. وقتش است از هواداران خوب نساجی پوزش بطلبم.»

دیدگاه‌ها