کد خبر : 1983254 | 08 آذر 1402 ساعت 00:05 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

مورد عجیب میلان: از بهشت به جهنم در پنج دقیقه

در ده دقیقه ابتدایی عجیب و غریب بازی میلان-دورتموند، هر تیم یک پنالتی به دست آورد که یکی از آنها از دست رفت و دیگری گل شد.

مورد عجیب میلان: از بهشت به جهنم در پنج دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اروپا، میلان و دورتموند، دو تیم گروه F در سن‌سیرو به مصاف همدیگر رفتند.

دورتموند با ۷ امتیاز در رده اول قرار دارد و میلان با ۵ امتیاز سوم است. بازنده این دیدار حتی ممکن است با خطر حذف از لیگ قهرمانان مواجه شود.

1959942

بازی با برتری میزبان آغاز شد. در دقیقه ۵ روی یک حمله شوت ساموئل چوکووئزه به دست نیکو شلوتربک برخورد کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. اولیویه ژیرو پشت توپ قرار گرفت تا میلان را در خانه به برتری برساند، اما ضربه نه‌چندان خوب او به سمت چپ را کوبل دفع کرد و این فرصت عالی از دست رفت.

1959944

در حالی که میلان در شوک از دست دادن پنالتی بود، پنج دقیقه بعد یک پنالتی دیگر هم در بازی گرفته شد. پس از حرکت جیمی باینو گیتنس از سمت راست و ورود به محوطه جریمه، داویده کالابریا او را در محوطه جریمه سرنگون کرد و این بار یک پنالتی برای زردپوشان به دست آمد.

مارکو رویس از ژیرو درس گرفت و با ضربه‌ای خوب و حساب‌شده به سمت چپ، بازی را ۱-۰ کرد تا میلان را به قعر جدول این گروه بفرستید.

1959945
1959943

دیدگاه‌ها