کد خبر : 1983255 | 08 آذر 1402 ساعت 07:41 | 18.7K بازدید | 22 دیدگاه

بهترین چپ یونان و راست ایران:

جناحین تیم ملی قدرتمند مانند دوران باستان!

با درخشش رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی، امیر قلعه‌نویی خیال راحتی از جناحین تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

جناحین تیم ملی قدرتمند مانند دوران باستان!

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی به عنوان بهترین دفاع چپ لیگ یونان انتخاب شد و رامین رضاییان روزهای خوبی را در تیم ملی و باشگاهی سپری می‌کند تا امیر قلعه‌نویی یک اسکواد مطمئن در جناحین برای جام ملت‌های آسیا در اختیار داشته باشد.

با توجه به سبک بازی تیم ملی و تمایل امیر قلعه‌نویی به نفوذ وینگرهای تیم ملی به عمق دفاع حریف و حرکات در عرض، درخشش و آمادگی مدافعان کناری دست او را در اجرای این تفکر بازتر خواهد کرد، زوج‌سازی در کانال‌های کناری زمین می‌تواند میانه میدان و عمق دفاع حریف را هم آسیب‌پذیرتر کند و تراکم خط دفاعی در آن مناطق را کمتر، در نتیجه فضای بیشتری در اختیار بازیکنانی چون قدوس، آزمون و طارمی قرار خواهد گرفت.

با انتخاب احسان حاج‌صفی به عنوان برترین دفاع چپ لیگ یونان و حضور میلاد محمدی روی نیمکت و حضور بازیکنی چون میلاد زکی‌پور در لیست انتظار جناح چپ ایران مهره‌های قابل اتکایی در اختیار خواهد داشت.

در سمت دیگر زمین آمادگی و درخشش رامین رضاییان در مسابقات ملی، داخلی و آسیایی، تیم ملی یک ستاره در این پست در اختیار خواهد داشت، همچنین امیر قلعه‌نویی صالح حردانی و صادق محرمی را برای نیمکت رامین رضاییان در اختیار خواهد داشت و در این پست هم کمبود بازیکن دیده نمی‌شود.

با آمادگی رضاییان و حاج‌صفی ایران در جام ملت‌های آسیا با اسکواد خوبی در جناحین به میدان خواهد رفت؛ مهارت فنی بالا و تجربه کافی آنها می‌تواند برگ برنده ایران باشد.

دیدگاه‌ها