کد خبر : 1983270 | 08 آذر 1402 ساعت 04:32 | 171.3K بازدید | 31 دیدگاه

رزرو کفش طلای جام جهانی برای روبرتو؛

بهتر از مسی برای آرژانتین پیدا شد! (عکس)

ستاره خط حمله نوجوانان آرژانتین بازیکنی غیر از شماره 10 و کاپیتان این تیم است.

بهتر از مسی برای آرژانتین پیدا شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همه رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال جهان از کلودیو اِچِروی به‌عنوان ستاره نوظهور و مسیِ جدید در فوتبال آرژانتین صحبت می‌کنند، اما بدون شک عملکرد آگستین روبرتو در این تیم درخشان‌تر بوده که دیروز هم در نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان استثنایی کار کرد.

آگستین روبرتو که عضو باشگاه ریور پلاته است و با توجه به سن 17 ساله‌اش در تیم دوم این باشگاه به میدان می‌رود، دیروز مقابل تیم نوجوانان آلمان استثنایی کار کرد و در لحظات پایانی هم با گلزنی و هت‌تریک خود مانع از شکست تیمش شد ولی گلزنی او در نهایت منجر به برتری آنها در ضربات پنالتی نشد.

1959984

مهاجم شماره 9 نوجوانان آرژانتین که در سه مسابقه دور گروهی جام جهانی زیر 17 سال مقابل سنگال، ژاپن و لهستان گلزنی کرده و در دور یک هشتم نهایی برابر ونزئلا هم دبل کرده و پس از آن هم برابر برزیل یک پاس گل داده بود، دیروز بهترین عملکردش را در این رقابت‌ها در جدال با ژرمن‌ها به نمایش گذاشت و هت‌تریک کرد.

روبرتو پس از فرصت‌طلبی و دو گل هوشمندانه در نیمه اول مقابل آلمان، در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم نیز که تیمش با نتیجه سه بر دو عقب بود، با فرار از بین مدافعان پاس در عمق به محوطه جریمه را با تکل و شوت پای چپ تبدیل به گل کرد تا بازی به ضربات پنالتی برود، ولی درخشش‌اش همراه با برد نبود.

روبرتو در حال حاضر با 8 گل زده و اختلاف سه گله نسبت به نفر دوم، برترین گلزن جام جهانی نوجوانان محسوب می‌شود که بعید است در مسابقه رده بندی یا فینال جایگاهش به خطر بیفتد.

دیدگاه‌ها