کد خبر : 1983272 | 08 آذر 1402 ساعت 06:43 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

برد با آزادی در آزادی

پیروزی نساجی پس از یک سال و هفت ماه!

نساجی در ورزشگاه آزادی به شکست‌های سنگین عادت کرده بود و برد مقابل مومبای سیتی این روند را به کلی قطع کرد.

پیروزی نساجی پس از یک سال و هفت ماه!

به گزارش "ورزش سه"، در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نساجی در بازی با مومبای سیتی در ورزشگاه آزادی پذیرای این تیم بود و در نهایت موفق شد با دو گلی که توسط محمدرضا آزادی و هالن (گل به خودی) به ثبت رسید، سه امتیازی مهم را تقدیم هواداران کند.

این سه امتیاز درست، ۷۰ روز بعد از آخرین برد نساجی به دست آمد؛ نساجی آخرین مرتبه در ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ مقابل بمبئی طعم برد را چشیده بود و بعد از آن در مقابل الهلال عربستان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، نوبهار (در دو بازی)، تراکتور و ذوب آهن شکست خورد و همچنین موفق شد بازی با سپاهان به یک امتیاز دست یابد اما حالا به نظر می‌رسد طلسمی که از هند آغاز شد با بازی در مقابل این تیم خاتمه یافته تا تیم رحمتی دوباره لبخند بزند.

از نکات جالب دیگر این بازی این بود که نساجی بار دیگر دوباره در ورزشگاه آزادی به برد رسید. این تیم پس از یک سال و ۷ ماه و چهار روز یا به عبارتی دیگر بعد از ۵۸۳ روز بازی در فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک به برد برسد.

1959990

آنها در این مدت در این ورزشگاه دو بار با استقلال و یک بار با تیم‌های پرسپولیس، الهلال و نوبهار دیدار کرد که در تمامی آنها شکست خورد و با ثبت ۲ گل زده و ۱۸ گل خورده آماری فاجعه‌وار را در ورزشگاه آزادی به ثبت رسانده بود که حالا این آمار با برد دو گله مقابل نماینده فوتبال هند به دست فراموشی سپرده شد.

دیدگاه‌ها