کد خبر : 1983285 | 08 آذر 1402 ساعت 05:53 | 47.4K بازدید | 7 دیدگاه

جهانبخش حق داشت بطری بکوبد!

ستاره ایرانی فاینورد برای سومین مسابقه پیاپی ملی و باشگاهی نتوانست به میدان برود.

جهانبخش حق داشت بطری بکوبد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که در ترکیب تیم ملی ایران در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفته بود و بخاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ تعویض شد، پس از آن در یک دیدار لیگ اردیویسه هلند حضور نداشت و دیشب هم در لیست بازی با اتلتیکو مادرید قرار نگرفت.

تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت 23:30 شب گذشته در یکی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه د کویپ روتردام به مصاف اتلتیکو مادرید اسپانیا رفت که ستاره ایرانی باز هم شرایط بازی را بخاطر آسیب‌دیدگی از اردوی ملی نداشت.

علیرضا جهانبخش پس از چهار بار حضور تعویضی در چهار مسابقه مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی در دیدار مقابل سلتیک اسکاتلند، شب گذشته در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید در فهرست نفرات تیمش دیده نمی‌شد تا پس از غیبت مقابل تیم ملی ازبکستان و اکسلسیور، جدال با اتلتیکو مادرید هم از دست بدهد.

1960035

ستاره ایرانی فاینورد که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند هشت بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، چهار روز قبل در دیدار مقابل اکسلسیور بخاطر آسیب دیدگی در لیست نبود و پیش از آن هم تیم ملی را برابر ازبکستان همراهی نکرد که دیشب هم برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا این وضعیت برای او وجود داشت.

جهانبخش پس از تعویض در دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ بطری آب را بخاطر عصبانیت از مصدومیت به زمین کوبید که حالا مشخص می‌شود حق داشت این کار را انجام بدهد!

دیدگاه‌ها