کد خبر : 1983288 | 08 آذر 1402 ساعت 05:25 | 33.8K بازدید | 44 دیدگاه

خاوی مارتینز:

بایرن یا سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوند!

خاوی مارتینز، ستاره سابق بایرن، می‌گوید به لطف هری کین بایرن مونیخ در کنار منچسترسیتی بالاترین شانس را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد.

بایرن یا سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف کپنهاگن خواهد رفت. این تیم صدر نشینی خود را هم قطعی کرده است و بدون نگرانی دو بازی نهایی خود را سپری خواهد کرد. هری کین در لیگ قهرمانان هم برای بایرن، مانند بوندسلیگا خوش درخشیده است و در چهار بازی اولش با بایرن در اروپا، 4 گل به ثمر رسانده است و در صدرنشینی زودهنگام تیمش تاثیر به سزایی داشته است.

1960040

خاوی مارتینز، ستاره سابق بایرن، در مصاحبه با بلیچر ریپورت در مورد تغییراتی که هری کین در بایرن ایجاد کرده است گفت: "من او را به خوبی نمی‌شناسم اما می‌دانم که انسان نرمالی است. رفتار مغرورانه‌ای ندارد و راحت است و دوست دارد تیم را پشت خودش داشته باشد. به نظرم بایرن سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا تیم خوبی بود، بازیکنان خوبی در تیم بودند، جمال موسیلا، لروی سانه، یاشوا کیمیش و دیگران. اما این تیم یک بازیکن تمام کننده بزرگ نداشت. با وجود هری کین احساس می‌کنم بایرن خیلی تیم بزرگتری شده باشد. آنها حالا در حد یک مدعی واقعی هستند. فکر می‌کنم حالا بایرن با او در کنار سیتی بیشترین شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد."

دیدگاه‌ها