کد خبر : 1983294 | 08 آذر 1402 ساعت 08:07 | 6.6K بازدید | 12 دیدگاه

پیولی: هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از شکست خانگی ۳-۱ تیمش مقابل دورتموند که آنها را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داد، علاوه بر صحبت درباره بازی، گفت هواداران میلان حق دارند عصبانی و ناامید باشند.

پیولی: هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند

به گزارش "ورزش سه"، میلانی‌ها در حالی که از امتیاز بازی در سن‌سیرو بهره‌مند بودند، با عملکردی ضعیف با نتیجه ۳-۱ شکست خوردند و نه‌تنها راه صعودشان به مرحله حذفی دشوار شد، بلکه در آستانه قعرنشینی و حذف کامل از لیگ قهرمانان هم قرار گرفتند. استفانو پیولی در نشست خبری پس از بازی از دلایل شکست تیمش و احساسات هواداران پس از این باخت صحبت کرد.

دلیل شکست خانگی؟
فکر می‌کنم در لحظه‌ای که می‌توانستیم در بازی جلو بیفتیم، فرصت‌ را از دست دادیم، هم روی پنالتی و هم درست یک دقیقه قبل از گل دوم آن‌ها می‌توانستیم روی ضدحمله بازی را ۲-۱ کنیم اما این را هم از دست دادیم. وقتی گل نمی‌زنید گل می‌خورید.

عملکرد ضعیف در دفاع؟
مصدومیت تیاو به ما ضربه زد. درست پس از رفتن او گل خوردیم. البته دفاع تیمی‌مان هم افتضاح بود و نمی‌شود حرفی زد‌. طبیعتا وقتی به دورتموند آن همه فضای باز می‌دهی آنها استفاده می‌کنند و بسیار خطرناک می‌شوند.

1960057

از دست رفتن روحیه ژیرو پس از پنالتی؟
من با او صحبت کردم، چون دیدم او به هم ریخته است، اما او بازیکنی باتجربه است که باید متوجه می‌شد این اتفاقات ممکن است رخ دهند و پنالتی‌ها از دست بروند. امشب شب خوبی برای او نبود.

وضعیت در گروه پس از این شکست؟
یک شب ناامیدکننده برای ما بود، می‌دانستیم که این یک فرصت بزرگ است و البته همین فشار را بر ما بیشتر کرد. حالا وظیفه ماست که به نیوکسل برویم، یک بازی خوب انجام دهیم و برای پیروزی تلاش کنیم. هنوز یک هفته مانده و ما شانس کمی برای صعود داریم.

پیام‌تان به هواداران؟
در حال حاضر پیدا کردن کلمات دشوار است. همچنین فکر نمی‌کنم هواداران به پیام نیاز داشته باشند. آنها حق دارند از ما عصبانی و ناامید باشند. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که در نیوکسل پیروز شویم و ببینیم چه می‌شود.

دیدگاه‌ها