کد خبر : 1983297 | 08 آذر 1402 ساعت 09:04 | 28.8K بازدید | 6 دیدگاه

درگیری‌ای که از سپاهان یک قربانی دیگر گرفت (عکس)

در لحظات پایانی مصاف سپاهان و نیروی هوایی شاهد یک درگیری چند دقیقه‌ای با یک اخراج بودیم.

درگیری‌ای که از سپاهان یک قربانی دیگر گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، فرشاد احمدزاده در دقیقه 87 پس از یک برخورد روی زمین افتاده بود که بازیکنان نیروی هوایی عراق به سمت او حمله کردند. در ادامه بلافاصله شهریار مغانلو و دابو هم به متن ماجرا رفتند تا یک درگیری سفت و سخت با حضور بسیاری از بازیکنان حاضر در زمین شکل بگیرد.

عبدالرحمن داور قطری مسابقه که توانسته بود بازی را تا آن دقیقه به خوبی مدیریت کند، از دور نظاره‌گر برخوردهای بازیکنان با یکدیگر بود و چند ثانیه پس از اینکه یک بازیکن عراقی روی زمین افتاد، در حالی که کمترین ضربه به او از سوی هادی محمدی وارد شده بود، به سمت مدافع سپاهان رفت و کارت قرمز مستقیم را جلوی چشمان این بازیکن قرار داد.

1960061

محمدی که تصور نمی‌کرد به همین سادگی اخراج شود، در صحبت‌ با هم تیمی‌هایش تاکید داشت که اصلا به بازیکن عراقی نخورده، اما عبدالرحمن تصمیم خود را گرفته بود و به این ترتیب محمدی قربانی یک درگیری دسته‌جمعی میان بازیکن دو تیم شد.
هادی محمدی روز بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت و تا حدی توانست دغدغه هواداران و کادر فنی سپاهان برای بهبود شرایط این تیم در فاز دفاعی را حل کند. البته که آنها در بازی برگشت با توجه به غیبت محمدی و جدایی نیلسون کار سختی دارند.

سپاهان در مصاف با نیروی هوایی از دقایق پایانی نیمه اول 10 نفره بود و سپس با اخراج هادی محمدی وقت‌ 10 دقیقه‌ای اضافی نیمه دوم را با 9 بازیکن تمام کرد.

1960062
1960063
1960064

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها