کد خبر : 1983306 | 08 آذر 1402 ساعت 09:46 | 10.3K بازدید | 19 دیدگاه

میلان ناامید نیست: 2 یا 3 درصد شانس صعود داریم

یاسین عدلی، هافبک میلان، معتقد است که این تیم هنوز امیدش به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را کاملا از دست نداده است.

میلان ناامید نیست: 2 یا 3 درصد شانس صعود داریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان دورتموند بود و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان استفانو پیولی برای حفظ امیدشان در هفته آخر برای صعود به مرحله بعدی باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا آنها در واقع شانس زیادی برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان نداشته باشند.
عدلی پس از پایان این دیدار در گفتگو با مدیاست اظهار داشت: «ما به خاطر هواداران ناراحت هستیم. این فرصت بزرگی بود که از دست دادیم. می‌دانستیم که جو ورزشگاه در سن سیرو به سود ما خواهد بود و باید از آن برای ایجاد فشار روی حریف استفاده می‌کردیم اما باز هم نتوانستیم پیروز میدان شویم. 

1960076

در این سطح از فوتبال در واقع این جزئیات هستند که سرنوشت‌ساز می‌شوند. ما بازی را خوب شروع کردیم اما نتوانستیم پنالتی را به گل تبدیل کنیم. در نیمه دوم هم تعادل تیمی را از دست دادیم و کار برایمان بسیار سخت شد. پس از خروج مالیک نتوانستیم این تعادل را دوباره برگردانیم. 

در بازی برابر نیوکسل با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم برنده باشیم اما باید بگویم که حالا دیگر دو یا سه درصد شانس صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را داریم. با تمام وجود می‌جنگیم و امیدوار هستیم که نتیجه خوبی کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها